Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Min kusine har en gutt som fyller ett år neste uke. Fra nyfødt så var de veldig strenge på rutiner. Han skulle legge seg 19 uansett om han var trøtt eller ikke. Var han ikke trøtt så lå han 1-2 timer alene på rommet for å sovne. Uten å gråte. Han ble også lagt på eget rom tidlig. Han har ganske lenge vært helt umulig å legge på dagtid og finner ikke roen. Kan det være fordi han er utrygg etter hvordan de har vært så strenge? Anonymous poster hash: 30c1d...b07
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Jeg tror ikke det er årsaken, nei. Faste rutiner gir gjerne tryggere barn enn det man får med mindre struktur på hverdagen. Anonymous poster hash: 2464c...778
Gemini77 Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Jeg var veldig streng på rutiner og tider med førstemann. Mer løssluppen med nestemann. Førstemann var mye lettere å legge på dagtid og kroppen var som i en rytme. Selv om han ikle virket trøtt og andre mente Han ikke trengte å sove så la jeg han og han sovnet innen 2 minutter. Veldig trygg og god gutt enda..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Ja, jeg tror det er tilfeldig. Anonymous poster hash: 3e289...5de
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Tilfeldig, ellers hadde han protestert mer om kveldene. Noen er mer vanskelig å legge på enkelte tider av døgnet,,mens enklere på andre tider. Anonymous poster hash: 44614...fca
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Tilfeldig. To barn er for lite materiale for denne "undersøkelsen". Anonymous poster hash: e81a8...ca3
Jippipippi Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Tilfeldig. Vi har vært veldig streng i forhold til legging fra barna var tre mnd. Det har ført til at barna har sovnet selv og sovet hele natten. Ingen problem med å få dem til å sove på dagtid, bare å legge de ut i vognen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå