Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Alle ideer tas imot Anonymous poster hash: 33868...9ff
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Hvor mye penger er det snakk om? Selg noe du ikke trenger lengre, lån? Anonymous poster hash: 042ba...7bd
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Er 10 Tusen +/- . Ønsker helst ikke ta opp lån, så jeg er nokså villig til det meste haha. Hørtes ille ut, men ok... *husk anonymknappen nå* Vet ikke hva jeg kunne solgt. Har ikke noe særlig av verdi egentlig... tror jeg. . Anonymous poster hash: 33868...9ff
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Selge ting du har hjemme. Gull, barnevogner, klær, ski ++ Vaske svart for folk du kjenner, eller annet forefallende arbeid. Selge deg selv er jo en mulighet, men ville nok ikke gjort det, altså! Ta heller et lån i så fall. Kan du ikke låne av familie? Hva trenger du pengene til? Anonymous poster hash: d8e33...c5e
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Eneste raske pengene jeg kommer på er å selge deg selv. Anonymous poster hash: befdd...e71
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Kun 1 vogn som er i bruk ofte. Gull og smykker har jeg ikke. Slike ting av verdi. Har ikke familie å låne av. Det er en vannlekkasje hjemme som må fikses. Hehe ja å selge seg selv er en ting, men hadde Psykisk ikke klart å ta noen fremmede innpå meg slik. Desverre nå.. hehe... . Kan prøve å legge ut feks en barnestol osv som nesten ikke er brukt men da snakker vi 500 kr. Det er en start, men mange mil unna mål. Kommer ikke på noe som helst å selge når jeg ikke har særlig av verdi Anonymous poster hash: 33868...9ff
3 i april Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Ta deg en ekstra jobb, ta en ringerunde rundt til sykehjemmene i nærheten , eller melde deg som vikar til vikarformidlingen i kommunen din jobbe overtid... Tippe en ekstra kupong på vikinglottoen i morgen , å kjøp med et flaxlodd i samme slengen aldri godt å vite, du kan jo plutselig vinne stort : D
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Skippergata er stadig på utkikk etter nye folk (les; ferskt "kjøtt") Neida... Jeg kommer ikke på andre ting enn å selge unna alt du ikke trenger eller ta seg en ekstra jobb... Anonymous poster hash: e5fff...72f
<3 2G <3 Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Tupperware, men da tar det ca en mnd hard jobbing med flere gode party.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Til HI Vannlekkasje pleier vel ofte å være en forsikringssak. Det ville jeg sjekket ut. Anonymous poster hash: 13003...f11
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Sjekk forsikringen. Har du boliglån fra før? Ring banken, forklar situasjon og spør om å få låne opp på lånet. Det kan hende du kan få noen måneders avdragsfritt og bare betale ned på lånet. Refinansiere lån og forsikringer? Ring banker og sjekk rente. Kan spare på feks å bli totalkunde i en bank. Si opp abonnement på blader og treningssenter. Sett av penger til sparing hver måned. Om så bare en 200lapp. Har du gamle barneklær, leker som ikke blir brukt, sportsutstyr, en kommode du vil bli kvitt, finservise osv? Mange bekker små.... Kan du ta ekstrajobb? Mange trenger hjelp til å hente barn i barnehage, ha skolebarn før/etter skoletid, være barnevakt for andre som jobber turnus (feks ha unger på overnatting), vaskejobber, en hund du vet trenger lufting pga andre jobber/pendler lange dager? Det er vanskelig å hjelpe når du sier så lite om situasjon din. Men er det krise, ring banken din og be om et møte, vær ærlig og forklar situasjonen. Anonymous poster hash: 8e7bd...b5e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 Ring sjefen av de som skal fikse vannlekasjen. Forklar situasjon og spør om mulighet for å få regningen delt opp over lengre tid. Anonymous poster hash: 8e7bd...b5e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Takk for mange gode ideer! Desverre går det ikke på forsikringa! Kjipt .. Hehe ja kan tenke meg at skippergata trenger ferskt kjøtt. Haha !! Skulle gjerne luftet hunder osv jeg altså. Legger man ut "annonse" på finn da eller..? Skal ta til meg tipsene! Anonymous poster hash: 33868...9ff
Hønemor30 Skrevet 29. januar 2014 #15 Skrevet 29. januar 2014 Er du vanlig arb.taker så be om møte med arb.giver å spør pent om å få ut 20.000 av feriepenger dine. Jeg vet det kommer an på jobb og sjef/ledelse. Men jeg har måtte gjort det ro ganger tidligere å det har alltid ordnet seg.
Hønemor30 Skrevet 29. januar 2014 #16 Skrevet 29. januar 2014 Sorry skrivefeil, og det var vel 10.000 du trengte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå