Gå til innhold

Mann som bare kritiserer. Alt er visst galt med meg, og ingenting med han!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så deprimert av denne mannen som er faren til barna mine. Vi er veldig uenige om barneoppdragelsen, så den krangelen er en gjenganger. Ellers så føler han at jeg bare er ute etter pengene hans. Jeg har bedt han om hjelp noen ganger i krisesituasjoner. Jeg føler at han kun er ute etter musa mi. Er omtrent kun da han tar på meg. Han skjeller meg ut og sier at jeg må ta meg sammen. Jeg er for slepphendt, økonomisk uansvarlig, jeg må begynne å gjøre ditt og datt. Når jeg spør om ikke HAN kan gjøre ditt og datt med ungene, så blir han stille. 

Jeg er kronisk syk og har ikke så mye energi som jeg skulle ønske at jeg hadde. Jeg gjør så godt jeg kan. Føler at denne mannen ikke har empati og ikke evner å se sine egne feil. Jeg har prøvd å foreslå samtale på familievernkontoret, men det kommer han aldri til å bli med på sier han. Han mener at hans måte å oppdra barn på er rett. Punktum. Jeg har prøvd å prate med han mange ganger, men han setter meg på plass hver gang, og det ender med at han legger på røret eller går ut døra. Og er sursint i dagevis. Både på meg og ungene. Hjelp!

Anonymous poster hash: 55658...bc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...