Gå til innhold

Stakkars gutt:( jeg fikk så vondt av han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk helt vondt i dag av en gutt som kanskje kunne være 7-8år. Når mora hadde han med i kiosken klarte hun ikke og holde kontroll på han, kun kjefte og be han stå. Han ville ha pølse men fikk ikke. Kort tid etter kommer de tilbake, men da setter han i vogn fastbundet. Jeg kjenner på meg at han ikke har det bra, og at denne mamman forsinker utviklingen hans ved å ha han sittende i vogna, kun fordi at da klarer hun og få kontroll. Fært og se på!!

Anonymous poster hash: abedb...515

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på det ikkje var ein veldig stor småunge? Eller ein gut med vanskar dei jobbar med for å overkomme?

Når eg ser situasjonar i nærleiken av dette tenker eg at eg ikkje veit halparten av det som er å vite om saka.

Skrevet

Ikke døm uten å vite.

Anonymous poster hash: 1d48d...d5d

Skrevet

da håper jeg aldri at du ser meg ute på tur med en elev jeg har på skolen...

han er 10 år, og stor som en 12-13 åring. når vi er ute på tur, sitter han fastbundet i vogn...

Anonymous poster hash: 73e78...18f
Skrevet

Det kan være mer til historien du ikke vet...

Mitt eksempel: hadde min sønn i trille med smokk. Det var tid for hans lur og vi var inne i en barnebutikk. Damen i butikken henvendte seg til min sønn og sa så stor som du er behøver du vel ikke sitte i vogn. Smokk da gitt, det er vel du for gammel for.... Jeg lo litt og spurte hyggelig om hvor gammel hun trodde han var. Hun svarte 4 år. Jeg svarte at det fortsatt var flere mnd igjen til han var 2.5 år. Hun fikk litt sjokk. Jeg sa At han skulle sove og at han fint fikk sitte i vogn og ha smokk. ( jeg vet flere vill debattere smokk, men det er ikke poenget med historien) man vet ikke mer enn man ser før man spør...

Skrevet

Min 4-åring er stor som en 6-åring, og ser ut som det med sin markert ansikt. Så alle tror han er treg og dårlig oppdratt.

Men han er bare 4 år.

Kanskje gutten er stor for alderen, eller kanskje han har en diagnose som du ikke vet om?

Hvorfor i all verden må folk blande seg i helt ukjente personers liv på denne måten???

Anonymous poster hash: f7309...68a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...