Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Har tidligere skrevet et innlegg her inne om bulimi. Har hatt bulimi til og fra i 15 år. De siste 7 årene lange og hyppige perioder med oppkast 2-5 ganger daglig. Har forsøkt å få hjelp via fastlegen. Ble sendt en henvisning til DPS, men fikk avslag. Ingen videre oppfølging etter dette. Hvor går veien videre? Trenger hjelp til å bli frisk. Føler at fastlegen ikke tar meg alvorlig. Var opptatt av at jeg fungerte etter forholdene greit, normalvektig, ingen depresjoner og er i jobb. Noen som har vært gjennom lignende og kan komme med gode råd??? Anonymous poster hash: 4d95d...a59
E.E.E. Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Jeg sendte søknad til en psykiater ved Senter for kognitiv terapi. Kon egentlig raskt inn. Ikke bulimi, men det spiller jo ingen rolle. :-) Sjekk at behandleren får støtte (ikke sikker på hva det heter), for da får du frikort etterhvert. :-) Det koster å bli frisk, der koster på hvert plan. Men det blir verdt hver krone og hver tåre! :-) :-) Lykke til! :-) Klem :-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Takk for tips! Fant et sted i nærheten, kontakter de i morgen. Håper det er det jeg trenger Helt greit at det koster, så lenge det virker! Anonymous poster hash: 4d95d...a59
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 det kan være at fastlegen har skrevet en henvisning med for lite informasjon. du kan evnt be vedkommende skrive ny om du ikke finner et annet behandlingstilbud. jeg fikk lese den min fastlege skrev til dps for min spiseforstyrrelse(ennå jeg mente jeg ikke hadde en) og kom rett inn. Anonymous poster hash: 08a41...3fd
Frokens Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Kanskje skifte fastlege, til en du føler tar deg på alvor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå