Gå til innhold

Blødning dagen før forventet mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dette være festeblødning? Skulle hatt mensen i dag, men fikk ikke noe mer enn en liten blødninger i går.

Noen andre forslag til hva det kan være?

Anonymous poster hash: 03bd4...d64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*blødning skulle det stå!

Skrevet

Ja! Sånn var det her første gang. Trodde mensen kom, men etter en dag så jeg ikke noe mer til den :-) lykke til!

Skrevet

Ja! Sånn var det her første gang. Trodde mensen kom, men etter en dag så jeg ikke noe mer til den :-) lykke til!

Åå, så spennende! Er nettopp det vi håper på :) Takk!

Men hadde du menssmerter/murringer da?

Hi

Skrevet

Det kan være festeblødning ja. Noen kan ha lignende menssmerter, og andre merker at det ikke er mensen ved at man ikke kjenner noe til smertene, ved en blødning.

Vet ikke hva som er vanligst jeg?

Skrevet

Noen flere med erfaring, forslag eller som vet noe?

Skrevet (endret)

Ta en test da vel :-) mensmurringer hører med! Forresten fikk jeg ikke positiv test før fire dager etter at jeg skulle hatt mensen.

Endret av PartyOfFour
Skrevet

Ta en test da vel :-) mensmurringer hører med! Forresten fikk jeg ikke positiv test før fire dager etter at jeg skulle hatt mensen.

Ja, men tenker å vente til helga for å være helt sikker :)

Men jeg ser at det er vanlig med(beklager detaljene) rosa eller brunt blod ved festeblødning, men hos meg så var det helt likt vanlig mensenblod.

Hadde ikke mensensmerter eller noe før etter mange timer etter første "tømming" av blod. Etter mange timer kom de vanlige mensensmertene og murringer!

Hi

Skrevet

Mensen tror jeg

Anonymous poster hash: 78c8a...a20

Skrevet

Mensen tror jeg

Anonymous poster hash: 78c8a...a20

Hvorfor? Pleier da aldri å ha mensen kun èn dag!

Skrevet

Ingen fler som har noen idèer om hva det kan være? Eller som tror det kan være festeblødning? Hadde som sagt menssmerter mange timer etter jeg merket at jeg "blødde".

Skrevet

Kjøp billigtester på nett (f.eks. På billigetester.no), så kan du ta en test hver gang du lurer, uten å måtte ruinere deg. Det gir mye sikrere svar enn nitten her kan gi deg.

Anonymous poster hash: 15ac9...cc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...