Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Hva syns dere om aldersforskjellen? Vi har det så utrolig flott sammen, ler masse, har gode samtaler, ++ Men alderen stanser oss i å gjøre ting offentlig. Vi er også tidligere kollegaer, så det vil vel komme som et ¨sjokk¨ på mange, da vi har mange felles venner. Hva mener dere? Anonymous poster hash: 2db0f...950
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Du kommer til å angre når han skranter hehe Det gjorde jeg Finn en på din alder Anonymous poster hash: 41828...bcb
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Du kommer til å angre når han skranter hehe Det gjorde jeg Finn en på din alder Anonymous poster hash: 41828...bcb I hvilken alder er det da? hehe Var dere sammen i mange år? Anonymous poster hash: 2db0f...950
Elsker livet Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Jeg tenker det kan gå helt fint om dere er på omtrent det samme stadiet i livet. Det går på en måte akkurat, på hengende håret. Dere begge ønsker familieliv og barn f.eks?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Ble sammen da jeg var 22 og han 36 Var sammen i fem år og ble et barn Han drømmer om meg enda - men han er blitt gammel og 'ekkel' Hehe Anonymous poster hash: 41828...bcb
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Ble sammen da jeg var 22 og han 36 Var sammen i fem år og ble et barn Han drømmer om meg enda - men han er blitt gammel og 'ekkel' Hehe Anonymous poster hash: 41828...bcb Huff, det var jo synd det endte slik.. Haha, nå fikk jg litt å tenke på gitt For ja, vi vil ha barn begge to om ikke så lenge Anonymous poster hash: 2db0f...950
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Ville valgt anderledes om jeg kunne... Lykke til Anonymous poster hash: 41828...bcb
Marsipanmor Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 "gjøre ting offentlig"? som hva da? vise dere frem? Dere er vel ikke dem eneste med en slik aldersforskjell.. hva er det du er redd for?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Jeg vil ha en litt eldre mann nå. Men når han er 50 -60 er jeg enda ganske ung Anonymous poster hash: ec6ba...78d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Først og fremst ville jeg vært helt sikker på at jeg var komfortabel med aldersforskjellen - før jeg valgte å få barn. Skulle du angre senere kompliserer det gjerne det litt å ha et barn sammen.... Ville ventet lengst mulig med barn. Du er jo så ung enda og har kjempegod tid, men det føler kanskje ikke han at han har? Hvor er dere i livet, han er sikkert godt i gang med sin karriere (?), mens du ikke har rukket det enda går jeg utifra, tipser deg å ta utdanning før barn. Og lappen om du ikke har det. (Være selvstendig/økonomisk uavhengig før du får barn/stifter familie). Anonymous poster hash: e1ce0...8e0
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Jeg traff mannen min når jeg var 25 år og han var 39 år, Nå har vi vært sammen i 8 år, gift i 8 mnd og har 2 barn sammen Vi har det kjempe fint og jeg har aldri vært lykkeligere! Så det kan funke
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Vi har enda et år større aldersforskjell. Vi har det fint sammen :-) Hun som kvitta seg med mannen sin fordi han skranta....... Grå hår? Mindre hår? Rynker? Fordi han ble "ekkel" høres max overfladisk ut! Han vil alltid være 14 år eldre enn deg, men du blir eldre også, såvel som han. Om du elsker han, så slå til! Å være så opptatt av hva andre måtte mene er litt barnslig. Mulig du bare er litt små forelsket, men egentlig ikke bryr deg om han? Anonymous poster hash: a0d52...9f2
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Min mann er 12 år eldre enn meg og vi ble sammen når jeg var 21. Alderen har aldri vært et problem overhodet. Jeg kan jo selvsagt forstå at det kanskje kan bli et problem en gang i fremtiden, men det er det mye annet som kan bli og :-) kjør på!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Jeg tenker at når du er flau for over vise deg frem offentlig med en eldre mann så er det ikke de riktige følelser i bildet.. Anonymous poster hash: fe61d...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå