Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Min var 600 gram, er det veldig lite? Fødte lite barn også.. Anonymous poster hash: 54b4a...0f0
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Min var på 900 og noe, forsto det slik at den var stor. Stor baby også da, 10 dager over tiden Anonymous poster hash: 29b59...c0a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Min første var 600gram.. Lite barn (2500g) Andremann aner jeg ikke.. :s Anonymous poster hash: 347ed...4b9
Dini Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 1 kg med begge tror jeg. barn på 4,5 kg og 4 kg
Naturell Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Hæ? Er dette noe jeg burde vite? Aner ikke hva morkaka veide!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 De sa den var stor, men ikke hvor stor. Er det vanlig at de opplyser om det? Anonymous poster hash: b673b...b97
Von Hertelhofen Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Haha, for et spørsmål min var pitteliten, 300 gr.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Hvordan vet dere dette? Jeg kan ikke huske at de navnte morkake vekt Anonymous poster hash: 3de8f...82b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Jordmor fortalte meg det i etterkant av fødselen, og spurte om jeg ville se(det ville jeg ikke!). Kan hende de sa det fordi den var stor da, ikke vet jeg om det er vanlig å informere om Anonymous poster hash: 29b59...c0a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Aner ikke... så den aldri og hørte aldri noe om den heller. Anonymous poster hash: e79ce...fca
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 500 g, baby på 4 kg :-) Anonymous poster hash: b3726...070
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. januar 2014 #15 Skrevet 28. januar 2014 Vet bare at den var liten og full av infarkter.
Trimsi Skrevet 28. januar 2014 #16 Skrevet 28. januar 2014 Vet bare størrelsen på siste fordi jordmødrene sa den var stor (1 kg)
Fertila Skrevet 28. januar 2014 #17 Skrevet 28. januar 2014 Født tre barn og aner ikke virkelig ikke. Ikke sett det skrevet eller blitt fortalt. Ikke ville jeg se dem heller. (Hvorfor tror alle jordmødre at kvinner vil se den ekle tingen?)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #19 Skrevet 28. januar 2014 1 kg med første. Andre vet jeg ikke. Anonymous poster hash: df790...f4c
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. januar 2014 #20 Skrevet 28. januar 2014 1500 gram, jordmor holdt den opp så jeg fikk se den, hun syns den var veldig stor.
Gjest Skrevet 29. januar 2014 #21 Skrevet 29. januar 2014 Men jenter, sjekker dere det rosa / brune arket som dere fikk med hjem fra føden, så står tallene der - blandt annet Score`n til barna deres og mye annet
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #22 Skrevet 29. januar 2014 Med baby nr 2 veide den 2 kg! Jordmor var helt sjokkert, sa det var kjempestort. Barnet var 3900 gram. Vet ikke hvor stor morkaken var med de andre to. Anonymous poster hash: b207e...de6
mamma_til_verdens_beste Skrevet 29. januar 2014 #23 Skrevet 29. januar 2014 Jeg husker ikke om jeg fikk opplyst det. Synes vel kanskje ikke det var så interessant heller. Men jeg har mange bilder av den da. Og man kan si at det gikk litt tid før jeg spiste oksekjøtt etterpå
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #24 Skrevet 29. januar 2014 Haha...jeg husker så vidt hva barna mine veide da de var født, mens andre husker vekten på morkaken! Folk er virkelig forskjellig Anonymous poster hash: 07a9c...9db
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #25 Skrevet 29. januar 2014 har ikke PEILING! skal man gå rundt og vite slikt også??? Synes det er mer enn nok å husne på hva de tre barna mine veide og hvor lange de var jeg..! Anonymous poster hash: 304a8...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå