Gå til innhold

Hvor stor var morkaka di?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min var 600 gram, er det veldig lite?

Fødte lite barn også..



Anonymous poster hash: 54b4a...0f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var på 900 og noe, forsto det slik at den var stor. Stor baby også da, 10 dager over tiden ;)

 

Anonymous poster hash: 29b59...c0a

Skrevet

Min første var 600gram.. Lite barn (2500g)

 

Andremann aner jeg ikke.. :s



Anonymous poster hash: 347ed...4b9
Skrevet

1 kg med begge tror jeg. 

barn på 4,5 kg og 4 kg

Skrevet

Hæ? Er dette noe jeg burde vite? Aner ikke hva morkaka veide!

Skrevet

De sa den var stor, men ikke hvor stor. Er det vanlig at de opplyser om det?



Anonymous poster hash: b673b...b97
Skrevet

Haha, for et spørsmål :) min var pitteliten, 300 gr.

Skrevet

Hvordan vet dere dette? Jeg kan ikke huske at de navnte morkake vekt

 

Anonymous poster hash: 3de8f...82b

Skrevet

Jordmor fortalte meg det i etterkant av fødselen, og spurte om jeg ville se(det ville jeg ikke!). Kan hende de sa det fordi den var stor da, ikke vet jeg om det er vanlig å informere om :P

 

Anonymous poster hash: 29b59...c0a

Skrevet

Aner ikke... så den aldri og hørte aldri noe om den heller.



Anonymous poster hash: e79ce...fca
Skrevet

500 g, baby på 4 kg :-)

 

Anonymous poster hash: b3726...070

Skrevet

Vet bare at den var liten og full av infarkter.

Skrevet

Vet bare størrelsen på siste fordi jordmødrene sa den var stor (1 kg)

Skrevet

Født tre barn og aner ikke virkelig ikke. Ikke sett det skrevet eller blitt fortalt. Ikke ville jeg se dem heller. (Hvorfor tror alle jordmødre at kvinner vil se den ekle tingen?)

Skrevet

1 kg med første. Andre vet jeg ikke.

 

Anonymous poster hash: df790...f4c

Skrevet

1500 gram, jordmor holdt den opp så jeg fikk se den, hun syns den var veldig stor.

Skrevet

Men jenter, sjekker dere det rosa / brune arket som dere fikk med hjem fra føden, så står tallene der - blandt annet Score`n til barna deres og mye annet :)

Skrevet

Med baby nr 2 veide den 2 kg! Jordmor var helt sjokkert, sa det var kjempestort. Barnet var 3900 gram. Vet ikke hvor stor morkaken var med de andre to.

 

Anonymous poster hash: b207e...de6

Skrevet

Jeg husker ikke om jeg fikk opplyst det. Synes vel kanskje ikke det var så interessant heller. Men jeg har mange bilder av den da. Og man kan si at det gikk litt tid før jeg spiste oksekjøtt etterpå :P

Skrevet

Haha...jeg husker så vidt hva barna mine veide da de var født, mens andre husker vekten på morkaken!

 

Folk er virkelig forskjellig :P

 

Anonymous poster hash: 07a9c...9db

Skrevet

har ikke PEILING! skal man gå rundt og vite slikt også??? Synes det er mer enn nok å husne på hva de tre barna mine veide og hvor lange de var jeg..!



Anonymous poster hash: 304a8...d88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...