Gå til innhold

Når begynne å se på vogner, seter og den slags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo veldig tidlig ennå, men jeg lurer på når folk kjøper slikt :)

Vogn har jeg tenkt å kjøpe brukt, men bilsete vil jeg ha nytt. Seng har jeg, men trenger ny madrass og sengetøy :)

Er det tider på året det er mer salg av slikt, eller er det bare til å følge med? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn så tidlig så mulig. Er så mye å velge mellom, og du bør helst ha undersøkt skikkelig slik at du vet hvilke kriterier du har når du kjøper noe.

Skrevet

Etter uke 12 :P

Anonymous poster hash: 73de3...8de
Skrevet

Jeg ventet til etter de hadde sett hvilket kjønn det var.

For hadde det vært jente ville jeg hatt rosa eller lilla vogn,mens når det var gutt så ville jeg ha lyseblå vogn.

Skrevet

Begynn så tidlig så mulig. Er så mye å velge mellom, og du bør helst ha undersøkt skikkelig slik at du vet hvilke kriterier du har når du kjøper noe.

Du har nok rett i det. Jeg er redd jeg går meg vill i vognjungelen :P

Har prøvd å se litt på nettet, men tror jeg må ta en runde og se vognene irl :) Da er det nok lettere å finne vognen som passer til mine kriterier :)

Skrevet

Etter uke 12 :P

Ja, jeg vil hvert fall prøve å vente så lenge ;)

Jeg ventet til etter de hadde sett hvilket kjønn det var.

For hadde det vært jente ville jeg hatt rosa eller lilla vogn,mens når det var gutt så ville jeg ha lyseblå vogn.

Har lært etter at naboen fikk vite på ul at det kom en jente, men ut kom en gutt :P Da var det bare til å bytte det som kunnes og ellers selge og gi vekk annet ;)

Skrevet

Om du ikke liker jobben  med å undersøke jungelen så er det en del som er nokså standard og safe. F,eks bilstol maxi cosi med base. Hvit brio sprinkelseng evt. en fra ikea med målene 60 x 120. Babybjørn vippestol.

Skrevet

Om du ikke liker jobben  med å undersøke jungelen så er det en del som er nokså standard og safe. F,eks bilstol maxi cosi med base. Hvit brio sprinkelseng evt. en fra ikea med målene 60 x 120. Babybjørn vippestol.

Seng har jeg fra forrige, så det trenger jeg ikke :) Sete har jeg egentlig bestemt meg for maxi cosi, hadde det sist og var fornøyd med den. Så det helst vogn jeg er litt usikker på :)

Skrevet

Hva er dine foreløpige kriterier for vogn?

Skrevet

Den må være liten og enkel, men ikke sånn type stokke,  da jeg har en liten bil. Jeg vil ha 4 hjul og gjerne med litt lagring under :) Usikker på om det skal være duo eller kombi. Jeg vet ikke så mye ennå :P

Skrevet

Den må være liten og enkel, men ikke sånn type stokke,  da jeg har en liten bil. Jeg vil ha 4 hjul og gjerne med litt lagring under :) Usikker på om det skal være duo eller kombi. Jeg vet ikke så mye ennå :P

Da ville jeg sjekket ut Bugaboo Buffalo eller Camelon. Lett/allsidig (passer både til by og land) har 4 hjul og liten sammenlagt. Er kjempefornøyd. De har dem på Barnas Hus i alle fall.

Anonymous poster hash: 0cc39...e82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...