Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Nå har jeg hanglet og gått helt siden slutten av 2013. Feber som kommer og går, gått litt raskt tilbake til jobb for så å bli syk igjen. Nå har jeg holdt i halvannen uke, men i kveld har jeg feber igjen, føler meg frossen og svak. Hva skal jeg gjøre? Ikke høy feber, 38,0, så d regnes vel som subfebrilt, men nå er jeg så lei!! Jobber i et helseforetak. Hva sier dere? Ta en paracet og gå på jobb i morgen, eller holde meg hjemme og prøve å bli ordentlig frisk? (Har fått AB jeg skal starte med også) Hjelp meg å få orden på prioriteringene! Takk Anonymous poster hash: 1eec0...962
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Ingen :-( Anonymous poster hash: 1eec0...962
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Jeg ville gått på jobb. Anonymous poster hash: a5df5...832
SnekkerPelle Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Bli hjemme noen dager og bli frisk. Viktig å ta kroppens signaler på alvor.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Hvis jeg følte meg ok i morgen ville jeg gått på jobb. Alternativt ville jeg ringt legen i morgen tidlig for en hastetime. Anonymous poster hash: c2493...5b3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Skal starte med, hvorfor starter du ikke med antibiotika med en gang? Noe må det være siden du ikke blir skikkelig frisk. Det er mer frustrerende for arbeidsgiver med noen dager her og der enn en periode over tid med sykefravær. Hold deg hjemme og bli SKIKKELIG frisk før du går på jobb igjen. Anonymous poster hash: aedbd...e5e
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Er du utredet ordentlig slik at du vet hvorfor du er syk, da? Har du sjekket at du ikke har fått kyssesyken? Det utartet seg omtrent slik du forteller da jeg fikk det. Anonymous poster hash: 03985...a65
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Takk for svar! Skal starte på AB etter graviditetstest i morgen, den skal ikke taes hvis man er gravid (og det er en ørliten sjanse) Huff, syns det er vanskelig. Blir nok til at jeg går på jobb og heller går hjem hvis jeg blir verre. Som du over her skrev, ikke kult å være en belastning for arbeidsplassen :-( Men ja, føler at jeg burde utredes ordentlig. Får se etter denne kuren. HI Anonymous poster hash: 1eec0...962
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Takk for svar! Skal starte på AB etter graviditetstest i morgen, den skal ikke taes hvis man er gravid (og det er en ørliten sjanse) Huff, syns det er vanskelig. Blir nok til at jeg går på jobb og heller går hjem hvis jeg blir verre. Som du over her skrev, ikke kult å være en belastning for arbeidsplassen :-( Men ja, føler at jeg burde utredes ordentlig. Får se etter denne kuren. HIAnonymous poster hash: 1eec0...962 Arbeidsgiverperioden vedr lønn i sykeperioden er 14 dager. Går du på jobb i morgen begynner den på 0 igjen og det må gå nye 14 dager før NAV går inn og dekker lønnen din. Har du vært borte halvannen uke allerede, så hold deg hjemme til du er frisk Anonymous poster hash: aedbd...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå