Gå til innhold

Sjalu mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en lang weekend på tur med to venninner. Når jeg kom hjem i dag var ikke stemningen god! Forhør i det uendelige.

Før jeg forteller mer vil jeg vite hva dere tenker i forhold til å kontakte mann/barn hjemme når dere er på venninnetur en langhelg? Hvor ofte?

Anonymous poster hash: e2065...8cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en enkel ting å si, hvis det ikke er tillit i forholdet så har dere ingenting! og man kan daglig ta kontakt når man er borte på tur, sikkert koselig for den som er hjemme å få følelsen av at du bryr deg om hvordan de har det hjemme?

Anonymous poster hash: b426f...e1b
Skrevet

jeg har en enkel ting å si, hvis det ikke er tillit i forholdet så har dere ingenting! og man kan daglig ta kontakt når man er borte på tur, sikkert koselig for den som er hjemme å få følelsen av at du bryr deg om hvordan de har det hjemme?

Anonymous poster hash: b426f...e1b

Dårlig med tillit fra hans side. Jeg har ALDRI vært utro mot han. Men han mener jeg har brutt tilliten på andre måter.

Men hvor mange ganger daglig er ok? Morgen og kveld? Flere ganger?

Hi

Skrevet

Selv hadde det vært greit å høre fra mannen en gang i løpet av en langhelg, så kanskje et par sms'er utenom.

Får jo full oppdatering når han er hjemme uansett. Og skjønner at det er litt deilig å ha "fri" når man først er på tur også.

Hi

Skrevet

Selv hadde det vært greit å høre fra mannen en gang i løpet av en langhelg, så kanskje et par sms'er utenom.

Får jo full oppdatering når han er hjemme uansett. Og skjønner at det er litt deilig å ha "fri" når man først er på tur også.

Hi

Skrevet

Her ringes vi stort sett en gang om dagen når vi er på tur- mest for ungenes del, da snakker den som er på reise med ungene, og så snakker man jo litt sammen også. Og så sender vi natta-sms, og kanskje en ekstra om det er noe spesielt. 

Men ikke ørten ganger om dagen, og den laaaange praten spares til man kommer hjem.

Skrevet

Når en av oss er bortreist snakkes vi som regel minst en gang om dagen - enten via meldinger eller på telefon (som regel begge deler). Hvis jeg synes mannen burde sjekket inn med meg og han ikke gjør det, ringer jeg ham bare selv, det er ikke verre enn det.

Anonymous poster hash: b8e0e...ea3
Skrevet

Hva mener mannen din du burde gjort, og hva gjorde du?

Anonymous poster hash: 39e30...caf
Skrevet

Min kjæreste er sjalu.. Vi har begge opplevt utroskap med andre partnere, men jeg er likevel ikke plaget med sjalusi.

Mannen var ærlig fra dag 1 og fortalte at han var veldig plaget med sjalusi, så han forventet ikke at jeg gadd satse på han i det hele tatt.

Men nå har han så mange andre gode kvaliteter, at jeg tok sjangsen likevel og jeg angrer ikke..

Siden jeg vet at han er sjalu, så sender jeg meldinger til han hver dag, når jeg er bortreist, og vi snakker på telefonen rett før leggetid.

For oss fungerer det helt fint på den måten.. og per dags dato så har det aldri vært snakk om å lage et helvete bare fordi jeg har vært på helge tur med venninner eller annet..

Anonymous poster hash: c7a11...68b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...