Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Er på jakt etter den perfekte ammeputa, men kommer jo ingen vei.. De fleste som selges er jo bare halvfylt og blir slappe i fisken etter kort tids bruk. Noen som vet hvor jeg kan finne er god, stor/lang og fyldig ammepute som holder på fastheten? Anonymous poster hash: 23288...ecc
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Anbefaler en som ikke har de små kuler inni. Jeg har en sånn og er ikke fornøyd. Som du sier, den er halvfull.Endte opp med å bruke en lit stor pute med dun inni fra kremmerhuset. Anonymous poster hash: 3bcbe...053
frøken alexandra Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 fikk låne en DooMoo ammepute med førstemann, og jeg kommer til å kjøpe meg en slik denne gangen var veldig fornøyd med den, brukte den som ammepute og "sove-smultring" for babyen, den er fast og fin og former seg fint rundt kroppen når du ammer
Edelweis Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Cozy fix ammepute er den eneste som funker for meg :-) elsker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå