Hjertefru Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Dere som mener at rettpleien i Kongo er helt kurant og at moland og French fikk en rettferdig dom...så dere NRK nå? Aktor mener at den norske rapporten må avvises fordi den hadde konklusjonen på første side?! Hallo.....! I rest my case....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Et bilde sier mer en tusen ord. Skyldig og la han råtne der nede Anonymous poster hash: 6ee7b...901
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Tja, oppgaver med konklusjonen på første side er jo ikke noe tess? Synes Ambjørnsen kommer med mange gode poeng her. http://www.forlagsliv.no/ingvarambjornsen/2014/01/17/norsk-kongo/ Og jeg tror han er skyldig.
Gjest MMJ Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Jeg tror de er skyldige. Desverre. De bildene der forteller vel alt?
sug lut Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Jeg gir blanke i om han er skyldig, arrogansen i å leke stor mannemann i et land man føler seg hevet over har altså den baksiden at man kan ende opp i en situasjon som dette.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Vel nå er d Moland som var dømt for drapet på det bildet da... Ikke French som Det er snakk om nå. Og jeg tror ikke French drepte Moland nei. Anonymous poster hash: dc045...06e
Jojo x3 Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Rettsvesenet og myndighetene er korrupt og ting fungerer på en helt annen måte (dvs det fungerer ikke sånn som tilstanden er idag) der enn her. Man må ta konsekvensene av sine handlinger, det gjelder også nordmenn i utlandet! I kongo sitter uskyldige mennesker fengslet, uskyldige blir tatt fordi de opponerer mot et styresett som ikke følger menneskerettigheter. Savner dette fokuset istedet!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Et bilde sier mer en tusen ord. Skyldig og la han råtne der nedeAnonymous poster hash: 6ee7b...901 French er ikke dømt for drapet på sjåføren. Han er dømt for spionasje på oppdrag fra kong Harald. Var Moland som ble dømt for drapet Anonymous poster hash: 59f2f...6b6
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Tja, oppgaver med konklusjonen på første side er jo ikke noe tess? Synes Ambjørnsen kommer med mange gode poeng her. http://www.forlagsliv.no/ingvarambjornsen/2014/01/17/norsk-kongo/ Og jeg tror han er skyldig. Det er en fast mal der man skriver inn. Selv om konklusjonen kommer til slutten av fasen skal den i malen føres inn først Anonymous poster hash: 59f2f...6b6
Hjertefru Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2014 Tja, oppgaver med konklusjonen på første side er jo ikke noe tess? Synes Ambjørnsen kommer med mange gode poeng her. http://www.forlagsliv.no/ingvarambjornsen/2014/01/17/norsk-kongo/ Og jeg tror han er skyldig. Jo, ser den..... Godt mulig at de er skyldige også. Det får vi vel aldri vite svaret på. Men er ingen imperialist ala tintin(!) fordi om min tillit til det kongolesiske rettssystemet er laber.,Tror ikke French drepte moland i alle fall.,
Vinterlilje Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Saken dreier seg vel om French drepte Moland og det tror jeg ikke han har gjort. Setter min lit til Kripos der. Men jeg tror at han blir dømt for drap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå