Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Satt inn hormonspiral i juli 2013. Har blitt så trøtt etterpå og lurer på om hormonspiralen kan ha skylden. Har influensafølelse i leddene og blir helt skutt etter at ungene har vært hjemme i 3 timer. Jobber ikke nå da jeg er i permisjon,så det er ikke jobben som tar knekken på meg. Noen som har erfaringer som dette ift bruk av hormonspiral?tar B12 sprøyte hver 3.mnd Anonymous poster hash: bb700...916
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: bb700...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå