Gå til innhold

Jeg er visst rasist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi snakket om hvem vi fant tiltrekkende og utseendemessig finner jeg ikke asiatiske menn tiltrekkende.

Er ikke det at jeg kan være venner med de, men finner de ikke tiltrekkende.

Er det rasistisk?

Anonymous poster hash: e74ad...acf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...er litt enig...

Anonymous poster hash: 726c9...f12

Skrevet

Tja...er litt enig...

Enig i hva?

Skrevet

Jeg HAR møtt asiatiske menn jeg synes er kjekke men det skjer ikke ofte. Det er mest pga høyden.

Forøvrig blir jeg aldri forelsket i norske menn som er tykke, røyker, har skjegg eller bor hjemme hos mor. ;-)

Anonymous poster hash: 4cfc3...185

Skrevet

Seksuelle preferanser trenger ikke ha med rasisme å gjøre. Kan ha, men trenger ikke.

Så lenge du ikke har noe mot asiatere generelt, bare ikke tiltrekkes av dem, så er du ikke rasist i mine øyne.

Men Asia er stort og favner over svært mange folkegrupper med tildels svært ulikt utseende, så tviler på at du kan generaliserer slik du gjør :P

Jeg tenner ikke på overvektige menn. Det betyr ikke at jeg diskriminerer overvektige på andre områder. Jeg har bare null tenning på veldig overvektige menn, så da forstår jeg heller ikke hvorfor jeg evt skulle ha sex med dem.

Anonymous poster hash: 22bcf...e3a
Skrevet

Ganske enig i det og. Men jeg har aldri sett hverken på film, nettet eller noen steder en tiltrekkende asiater

Skrevet

Seksuelle preferanser trenger ikke ha med rasisme å gjøre. Kan ha, men trenger ikke.

Så lenge du ikke har noe mot asiatere generelt, bare ikke tiltrekkes av dem, så er du ikke rasist i mine øyne.

Men Asia er stort og favner over svært mange folkegrupper med tildels svært ulikt utseende, så tviler på at du kan generaliserer slik du gjør :P

Jeg tenner ikke på overvektige menn. Det betyr ikke at jeg diskriminerer overvektige på andre områder. Jeg har bare null tenning på veldig overvektige menn, så da forstår jeg heller ikke hvorfor jeg evt skulle ha sex med dem.

Anonymous poster hash: 22bcf...e3a

Jeg har absolutt ingenting imot de og kunne gjerne hatt mange venner. Mer bare seksuelt

Skrevet

Synes ein går litt langt om ein stemplar deg som rasist på bakgrunn av dine seksuelle preferanser.

Men tenning går for dei fleste basert på mykje meir enn utsjånad, så eg ville funne det spesielt om du kategorisk avviste å nokonsinne kunne tenne på ein asiatisk mann.

Skrevet

Synes ikke det er rasistisk, men Asia er stort. Synes du ikke at f.eks iranske menn kan være kjekke? Eller pakistanske?

Anonymous poster hash: 3caff...476

Skrevet

Tja...er litt enig...Anonymous poster hash: 726c9...f12

Enig i hva?Anonymous poster hash: e74ad...acf

I at sør-østaseatiske menn er ikke tiltrekker meg, generelt sett. Jeg tenner på "store menn". Høye, breie over skuldrene, muskuløse lår og armer...ikke muskelmann-store, men maskuline menn.

Skrevet

Jeg er fra Asia selv, men har fortsatt til gode å forelske meg i en fra Asia. Ikke fordi jeg ikke ser en eneste asiater jeg syns er tiltrekkende, det har bare ikke falt seg sånn at jeg har blitt betatt av en.

Er jo ikke sånn at jeg fornekter mine "egne" eller er rasistisk, men når jeg ser tilbake på mine ekser og menn jeg har likt litt ekstra så er fellesnevneren at de er høye, mørkhåret, lys hud, breiskuldra og har grønne øyne. (Samtlig av mine 5 ekser er også født i Jomfruen, men det er bare en tilfeldighet..hehe). Min ungdomsforelskelse var fra Colombia, det er den eneste med lik hud som meg som jeg har "datet". Jeg var 13 år ;)

Syns det er litt drastisk å kalle folk rasist bare fordi man ikke tiltrekkes av noen med mørkere hud. Om det ikke er andre faktorer her også da. Men selv om jeg sier at jeg i utgangspunktet aldri har vært forelsket i en med mørk hud, altså, Shemar Moore hadde lurt meg GLATT! Selv på en dårlig hårdag ;)

Anonymous poster hash: c3df5...65d

Skrevet

Mener det aldeles ikke er rasistisk da rasisme er å mene en rase er bedre enn en annen.

Du snakker om personlig tiltrekning/seksuelle preferanser,på lik linje med at noen liker blå øyne, noen liker høye og mørke etc

Skrevet

Når du sier Asiatere får det deg til å virke veldig generaliserende, kanskje det er derfor de reagerte. Rasist er du ikke!

Asiat favner veldig mange ulike folkegrupper. Kan jo hende du kunne tent på en inder, eller en bengaler. Men ikke tenner seksuelt på det "typiske" kinesiske utseendet? 

Skrevet

Jeg er ikke så glad i helbleka hår på gutter, hva er jeg da?

nei synes ikke du er rasist.

jeg synes asiatere er pene mennesker, men det er svært sjelden jeg har opplevd å se en KJEKK asiatisk mann.

er jeg og rasist da?

Anonymous poster hash: 01bbf...220

Skrevet

Jeg er ikke så glad i helbleka hår på gutter, hva er jeg da?

nei synes ikke du er rasist.

jeg synes asiatere er pene mennesker, men det er svært sjelden jeg har opplevd å se en KJEKK asiatisk mann.

er jeg og rasist da?

jeg mener foresten menn fra kina/vietnam/japan ol.

Skrevet

Jeg HAR møtt asiatiske menn jeg synes er kjekke men det skjer ikke ofte. Det er mest pga høyden.

Forøvrig blir jeg aldri forelsket i norske menn som er tykke, røyker, har skjegg eller bor hjemme hos mor. ;-)

Anonymous poster hash: 4cfc3...185

åh skjegg er jo hot:p men enig i resten av listen

Skrevet

jeg syntes asiatiske menn er kjekke, spess de i filmer XD sambo er fra India & jeg syntes han er drit kjekk.

ser ikke på meg selv som rasist men jeg har jo noen klassiske fordommer, sån som de fleste andre har kansje uten at de tenker på det. står det 5 store afrikanere & røyker weed foran døra til blokka mi har jeg ikke kjempe lyst å gå opp dit å si at jeg må inn den døra, men det kommer mer av at jeg har blitt overfaldt før & at jeg er ganske liten for alderen.

men jeg har mange utenlandske venner, bla bestevennine fra Serbia & moren min er gift med en Araber.

Anonymous poster hash: 21d28...42f
Skrevet

Jeg tenker at du generaliserer veldig fordi Asia jo er et veldig stort område med mange forskjellige menn med mange forskjellige kropper.

Men hvis du mener menn som er lave, spinkle og med lite kroppshår, sånn som mange fra Øst-Asia er, skjønner jeg hva du mener. Du tenner kanskje ikke på lave, spinkle norske menn heller?

Man kan ikke kalles rasist utifra sine seksuelle preferanser. Men man skal jo uansett være forsiktig med å generalisere... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...