Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Er det like vanlig som SA? Jeg er så redd. Anonymous poster hash: 20a2e...206
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Hvorfor er du redd? Du må gå til legen hvis du har noe du lurer på. Om du er gravid og redd for å miste så tror jeg nok VELDIG mange kvinner kjenner på frykt under svangerskapet. At det skal gå galt at barnet har misdannelser etc. Anonymous poster hash: 7b2dc...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå