Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har slanket meg nesten 40 kilo og har nå bmi som såvidt er i normal sonen. Litt mer ned og den er i undervektig. Jeg er nå 175 cm og 62 kilo. Min venninne tok fatt i meg her for noen dager siden og sa jeg var blitt for tynn. Men jeg har lår som disser, store valker på magen og hengerumpe :-(. Jeg sliter litt med dette...for jeg vil ikke ha valker, men samtidig vil jeg ikke slanke meg mer...hodet sier stopp men ikke følelsene. Må jeg fettsuge? Anonymous poster hash: 28ff1...b73
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Du bør nok først av alt trene mye slik at du får muskler som bygger opp under, da blir det nok ikke så tydelig. Huden kan trenge litt mer tid å tilpasse seg. Har du gått ned 40 kg veldig raskt så har ikke huden hatt mulighet til å tilpasse seg. Tren godt fremover og så ser du heller an hvordan kroppen din er om 6-12 måneder. Hvis du har fettvalker på magen så er det ofte en insulinresistens som ligger bak, at du tåler dårlig karbohydrater. Du kan bli kvitt disse hvis du spiser lite karbohydrater men likevel får i deg nok fett. Les litt om insulinresistens. Svært sansynlig at du har det med tanke på den overvekten du har hatt. Gratulerer med vektnedgangen, forresten - godt jobba! Anonymous poster hash: 98aa0...616
Gjest enlitenfraatilå Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Nei, nei! Tren!! Jeg har selv lav bmi, men her disser det også rett og slett for jeg ikke gidder å trene!!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Jeg trener hver dag...men nesten utelukkende kardio. Jogger jogger jogger ;-). Må vel legge inn styrke også.... HI Anonymous poster hash: 9bd62...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå