Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Er hårete av natur, men da jeg gikk gravid med førstemann, en gutt ble dette værre.. mørkere og stivere hår på hals og hake. Var dum nok til å plukke disse, og nå snart to år senere er jeg fast i en nesten daglig plukkerutine. Mildt sagt leit... det jeg lurer på om noen andre har opplevd lignende? Har tatt blodprøver og ingen hormonell ubalansert Har en teori om at det var testosteron fra guttebaby som utløste dette, og har et lite håp om at dersom bestemann ( når vi beggynner å prøve) blir ei jente, at dette vil bli bedre.. noen som har noen erfaringer med hårvekst under graviditet og etter for den saks skyld? Anonymous poster hash: 3bd4c...fbe
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har hørt at man kan få rar hårvekst under graviditet, uansett kjønn på babyen. Hva med å prøve laserbehandling? Kjipt med stiv hårvekst på steder der det synes.. Jeg er gravid nå (venter gutt) og opplever det motsatte, mye mindre hårvekst. Det vokser veldig sakte her og der på kroppen, og fort på hodet.. Øyenbrynene mine ser skikkelig merkelig ut.. Litt 'skabbete' på en måte 😳 Anonymous poster hash: 5eb84...fcb
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Takk for svar :-) laserbehandling får vente til etter nr2 er født, orker ikke pigmentflekker i tillegg ;-) Anonymous poster hash: 3bd4c...fbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå