Gå til innhold

Hva har dere til middag i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal lage til middag i dag, så trenger litt inspirasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget lapskaus :) nam! Enkelt og godt!

 

Anonymous poster hash: b503a...192

Skrevet

Ørretfilet, gulrot, agurksalat, rømme og potet :-)

 

Anonymous poster hash: e29f6...e27

Skrevet

Lasagne, fann ein rest i frysaren.

Skrevet

I dag vart det pannekaker med bacon og Toro tomatsuppe ved sida av -  Ungen er sjuk, så vi har hatt heimedag og gooood tid:)

Skrevet

Stekt karbonadedeig, tomatsaus, stekte grønnsaker og pasta (fullkorns pastaskruer).



Anonymous poster hash: 330f5...58d
Skrevet

Linsestuing.

 

Anonymous poster hash: 5a49b...53a

Skrevet

Vi hadde hjemmelaget kjøttsuppe :) Nam nam



Anonymous poster hash: 598ec...1cf
Skrevet

Atkins penne med karbonaddeig, ruccolasalat og sitron. Tar ca. 5 min. å lage unntatt pastaens koketid som tar 15-20 min.

Skrevet

Wok

 

Anonymous poster hash: 6068a...bb1

Skrevet

Crispi torskefileter med poteter, brokkoli og salat.



Anonymous poster hash: 15d7d...db4
Skrevet

Ikke mye inspo å hente her...Makaroni med posecarbonara. Syk.



Anonymous poster hash: 5f42d...6c8
Skrevet

Atkins penne med karbonaddeig, ruccolasalat og sitron. Tar ca. 5 min. å lage unntatt pastaens koketid som tar 15-20 min.

Ikke noe saus? Bare "tørr" stekt karbonadedeig på pastaen?

 

Anonymous poster hash: 330f5...58d

Skrevet

Hjemmelaget lapskaus jeg fant i frysern fra i fjor :P

Skrevet

Kyllingnuggets med båtpoteter og soppsaus. Homemade of course ;)

Skrevet

Kyllingnuggets med båtpoteter og soppsaus. Homemade of course ;)

 

Hvordan lager man kyllingnuggets? :) De må jo være en millionganger bedre enn de man kjøper i butikken (blæh!) 

Skrevet

Hjemmelaget lasagne med hjemmelagde baguetter



Anonymous poster hash: 7864c...a65
Skrevet

 

 

Kyllingnuggets med båtpoteter og soppsaus. Homemade of course ;)

Hvordan lager man kyllingnuggets? :) De må jo være en millionganger bedre enn de man kjøper i butikken (blæh!)

http://www.annesmatogvin.com/?p=167 :)

Skrevet

Det oppskriftshefte de har på Rema 100 for tiden har faktisk mange gode oppskrifter. I dag lagde jeg kjøttbollene av svin med nudler, saus, babyleaf og koriander.

 

I morgen skal jeg lage biff-woken.

Gjest 5 andre
Skrevet

Ovnsstekt ørret, potet, råkostblanding, gulerot- og agurkstaver. 

Skrevet

Vi hadde fersk tagliatelle med hvitløk og paprika krydret kalkunfilet, og kokte sukkererter. Toppet med noen biter fetaost:-) nam!

Skrevet

Naaam! mye godt her.. Nuh er jeg så sulten at jeg blir litt tullerusk. Så nå får jeg ha meg på butikken. Takk for inspirasjonen ! :) 

Skrevet

Hjemmelaga fiskegrateng med laks, grønnsaker og smelta smør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...