Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Nå har jeg bare måtte bite i det sure eplet og innrømme at mine to yngste barn er slike 'liker ikke - vil ikke ha' unger jeg alltid har irritert meg over... Har aldri vært slik selv, har spist det jeg har fått servert uten noe klaging. Slik er min eldste også, spiser alt. Nå er middagene et stort mareritt blitt. Tøv og tull og sure miner. En pappa som mener ungene skal spise, for enhver pris og en mamma som mest av alt har lyst å overse alt tøv og sutring og sende de sultne fra bordet om de ikke har begynt å spise før vi andre er ferdige. De eneste dagene maten går ned uten protest er om vi har pasta, pannekaker eller pizza.. Eller noe med chips til. Skikkelig sunt, altså. Alt det kan lages sunnere, men kosten bør jo varieres. De liker faktisk brokkoli og gulrot, så det er ofte tilbehør. Han på snart fem er verst og påvirker minsten til det samme som han. Noen som har tips? Brødmat går greit. De er ikke underernærte, men er redd de blir feilernærte etterhvert😳 Anonymous poster hash: 0e327...5a5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Server middag som dagens siste måltid? Det gjør vi ofte, spiser middag sent. Da må han spise, eller legge seg sulten, og det er ikke så interessant. Da spiser han ihvertfall noe. Anonymous poster hash: 92430...259
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå