Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #51 Skrevet 28. januar 2014 Jada, snør inne. Bilen min har stått urørt i en uke, måtte grave den frem i stad. Så kun speilene. Håper dere som klaget over manglende snø er fornøyde!! Anonymous poster hash: bc123...93d
Strikkulf Skrevet 28. januar 2014 #52 Skrevet 28. januar 2014 Nope, her er det brannfare og forbud mot åpen ild.. Bor i Nordland.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #53 Skrevet 28. januar 2014 Ikke et fnugg, frysetørket og knusktørt. Det brant like ved huset i helgen, gressbrann. Trondheim, Byneset. Anonymous poster hash: 92f5c...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå