Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Altså mellom-/dobbeltnavn. Feks Erika Sophie Anonymous poster hash: a606d...acc
Love my kidz Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Vet ei som heter Erika Charlotte. Fint det Ellers kan jeg foreslå: Erika Emilie Erika Emine Erika Natalie Erika Josefine Erika Linnea
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Erika Helene Erika Johanne Erika Kathrine Erika Linde Erika Regine Erika Andrine Anonymous poster hash: 649e9...c99
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Takk for masse fine forslag Nå har vi litt å se på! Noen fine mellomnavn som passer til Mia og Wilhelm da? Hi Anonymous poster hash: a606d...acc
n74 Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Erika Marie Wilhelm Andrè Wilhelm Fredrik Mia cornelia Mia Helen Mia beatrice Mia Andrine Mia Evelina Mia Fredrikke Mia Maria Mia Oline Mia Anine
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Erika Marie Wilhelm Andrè Wilhelm Fredrik Mia cornelia Mia Helen Mia beatrice Mia Andrine Mia Evelina Mia Fredrikke Mia Maria Mia Oline Mia Anine Så fine forslag! Takk Går det med Wilhelm Aleksander? Fredrik syntes jeg ble litt tungt og vanskelig i forbindelse med Wilhelm. Hi Anonymous poster hash: a606d...acc
n74 Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Erika Marie Wilhelm Andrè Wilhelm Fredrik Mia cornelia Mia Helen Mia beatrice Mia Andrine Mia Evelina Mia Fredrikke Mia Maria Mia Oline Mia Anine Så fine forslag! Takk Går det med Wilhelm Aleksander? Fredrik syntes jeg ble litt tungt og vanskelig i forbindelse med Wilhelm. Hi Anonymous poster hash: a606d...acc Jeg synes Alexander passer. Men, venter du trillinger?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Erika Marie Wilhelm Andrè Wilhelm Fredrik Mia cornelia Mia Helen Mia beatrice Mia Andrine Mia Evelina Mia Fredrikke Mia Maria Mia Oline Mia Anine Så fine forslag! Takk Går det med Wilhelm Aleksander? Fredrik syntes jeg ble litt tungt og vanskelig i forbindelse med Wilhelm. HiAnonymous poster hash: a606d...acc Jeg synes Alexander passer. Men, venter du trillinger? Så bra:) Hehehe, nei. Vi vet ikke om det blir gutt eller jente, men har bare drevet og snakket litt om navn! Så tenkte det var greit å få noen innspill på navn som passer på de vi har tenkt på Hi Anonymous poster hash: a606d...acc
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Erika madelen, erika emine, erika sofi, erika fiona, erika iselin, erika vilde, erika ylva. Anonymous poster hash: 66eb9...94f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Mia sofie, mia helene, mia emine, mia Charlotte, mia karoline, mia susanne, mia oline, mia jacueline, mia leona, mia Elisabeth, mia iselin, mia vilja, mia linnea, mia fiona, mia anette, mia meline/melena. Anonymous poster hash: 66eb9...94f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 Wilhelm andre, wilhelm Sebastian, wilhelm olai, wilhelm tobias, wilhelm alexander (var fint) , wilhelm kristoffer. Synes egentlig det er fint med bare wilhelm også, eller kun et kortnavn bak som olai.... siden wilhelm er så kraftig og litt langt i seg selv lykke til med valget;) Anonymous poster hash: 66eb9...94f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Tenkte med en gang på Wilhelm Alexander. Erika står best alene, kommer egentlig ikke på noen navn som passer til. Liker best Mia, og det er lett å finne mellomnavn til. Mia Madeleine... Ser nå at det er foreslått Erika Linde. Det var virkelig nydelig! Anonymous poster hash: dd79c...821
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 Wilhelm andre, wilhelm Sebastian, wilhelm olai, wilhelm tobias, wilhelm alexander (var fint) , wilhelm kristoffer. Synes egentlig det er fint med bare wilhelm også, eller kun et kortnavn bak som olai.... siden wilhelm er så kraftig og litt langt i seg selv lykke til med valget;) Anonymous poster hash: 66eb9...94f Tusen takk for mange fine forslag Jeg er helt enig, liker også Wilhelm best alene. Men vi vil begge ha dobbeltnavn, og vi kommer til å bruke bare det første navnet til vanlig uansett Hi Anonymous poster hash: a606d...acc
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 Tenkte med en gang på Wilhelm Alexander. Erika står best alene, kommer egentlig ikke på noen navn som passer til. Liker best Mia, og det er lett å finne mellomnavn til. Mia Madeleine... Ser nå at det er foreslått Erika Linde. Det var virkelig nydelig! Anonymous poster hash: dd79c...821 Har faktisk ikke sett kommentaren din før nå! Men ja, liker også Mia best. En venninne av meg sa hun syntes Erika hørtes ut som et erotisk, russisk navn, og da likte jeg plutselig ikke navnet så godt lenger:p Men Erika Linde var faktisk herlig ja! Likte Mia Oline, Mia Sophie og Mia Linnea(men liker ikke at begge slutter på a) Hi Anonymous poster hash: a606d...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå