Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Men nå er selv JEG lei all denne dritten om overvektige her. Hva i all verden er galt i hodet på enkelte her inne? Modenhet som en fjortis og null empati. Bli voksen, fort. Vær så snill. Anonymous poster hash: 8d9be...d23
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Couldn't agree more!!!!! Noen her inne avslører temmelig flaut hvor lite omløp de har og hvor lite modne de er! Og disse skal videreføre verdier til sine barn? Grøss! Jeg er også normalvektig i nedre del av skalaen. Anonymous poster hash: ace3b...fd9
BareMas Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Jeg er litt tjukkere enn normalvektig, og generelt ganske fornøyd! Her inne styrer jeg glatt unna diskusjoner om vekt, for regelen ser ut til å være "er du tyngre enn meg er du tjukkas", ingen ting annet betyr noe. Vær tjukk, vær glad!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Sykelig overvektig er vel ikke bra. Men her inne er man åpenbart det om man ikke har vaskebrett. Jeg er normalvektig med vaskeball så egentlig burde jeg vel ikke kalle meg normalvektig. :-D Anonymous poster hash: 8d9be...d23
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Det er nok ein deil med ei problematisk forhold til kropp som nyttar seg av høvet til å vere anonyme. Anonymous poster hash: d5b1f...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå