Gå til innhold

Dere som har hatt MA/SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mistet dere, og når kom blødningen (eller at dere oppdaget det)?

Er det sånn at det kan ta noen uker før man begynner å blø?

Anonymous poster hash: 78772...122
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ma. begynte så smått og blø i uke 13 så fikk sjekka det opp siden jeg lenge hadde følt noe var galt. fosterets utvikling stoppa i uke 7-8 fikk jeg beskjed om

Anonymous poster hash: f7f2b...8fa
Skrevet

Sa i uke 6/7 og 7/8. Blødde ut av seg selv.

Ma oppdaget i uke 14, ingen blødning, fosteret døde ca uke 13. Måtte ha medikamentell behandling for å få det ut og endte til slutt med utskrapning.

Skrevet

Fosteret døde uke 7. Var da puppene mine sluttet å være ømme. Blødningene startet uke 11.

Anonymous poster hash: c2151...c93

Skrevet

jeg blødde i to-tre uker, men embryoet forsatte å utvikle seg. Fikk se hjerteslag. Maste oss til kontroll igjen neste uke siden jeg enda blødde, og da hadde hjerteslaget stoppet. 

Kjente ikke noen smerter eller noe ellers. Men har hatt et svangerskap der alt gikk bra, og da blødde jeg ikke noe, så for meg er det ikke naturlig å blø som gravid (vet mange gjør det og det er ufarlig), så jeg ante at det ikke kom til å gå bra. 

Fosteret døde i uke 9+5. 

Anonymous poster hash: fe6e9...417
Skrevet

MA ble oppdaget på UL i uke 11. Embryoet hadde sluttet å utvikle seg i uke 5/6. Blødde ikke, men hadde ingen gravidsymptomer heller.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Hadde SA for 3-4 år siden, da startet jeg å blø fortløpende (var 5 uker på vei, fikk aldri noe symptomer), det er jo "greia" med SA. Mens når jeg hadde MA i fjor, så hadde det stoppet å utvikle seg i uke 3-4 et sted, men jeg tok utskrapning (uten å ha blødd i det heletatt) i uka 9, nesten uke 10. Mistet symptomene i uke 7

Endret av <3Barn&Engler<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...