Gjest enlitenfraatilå Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Eller kanskje ikke! Stress å være forelsket Har vært sammen med en mann siden desember. Han mistet mobilen sin på lørdag, jeg var med ham til søndag kveld. Han har enda ikke ringt meg eller tatt kontakt via face/Mail. Kjenner jeg er litt sur/lei meg.... Hadde trodd han ville kjøpt seg ny tlf i går, evt lånt en kompis sin eller logget inn på face og sagt hei! Når jeg skriver dette ser jeg at jeg er halvsprø, men men!! Tenker teite ting som at han har vært ute på byen ( jobber i nordsjøen og har friperiode) og truffet en eller annen dame, men det er jo bare teit å sitte her å være sjalu, når jeg strengt tatt egentlig ikke er det!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Slapp av. Menn er treige når det kommer til sånt. Hadde nok sittet med samme følsen selv om det var min kjæreste. Anonymous poster hash: 5c2d3...611
Gjest enlitenfraatilå Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Fikk "selvsagt" sms fra kompisen om at han var der og savnet meg, rett etter jeg postet! Hehe, despo forelsket kjerring Ringte opp og han sa på tull at han hadde prøvd å spille hard to get og hadde forventet at jeg ville etterlyse ham hos kompisen! Hehe. Alt man skal bekymre seg for når man er nyforelsket da...
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Haha, ikke lett i den nyforelsket perioden, nei! Og vet du, tror ikke han tulla da han sa han håpet du skulle etterlyse han Menn kan bli litt sånn innimellom de også! Kos deg med forelskelsen!
Gjest enlitenfraatilå Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Hehe, mye mulig det syltebærtyttetøy, det er vel ikke bare vi damer som blir litt tussete! Og jeg som bare skulle la være å mase, når han muligens synes jeg burde det
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Er greit å få ut frustrasjon når man sitter alene med tankene Vi har nok alle vært der Flott at det ordnet seg Anonymous poster hash: 78299...e1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå