Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Noen som har vært der? Var det bra? Dyrt? Hvordan gjorde dere det med hotell etc? Hvor bestilte dere turen? Anonymous poster hash: 3b731...380
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 I Orlando? Helt fantastisk. Harry Potter simulatoren er helt rå ( sto i kø 1,5 time da😟). Vi reiste med SAS. Nå skal vi reise med norwegian siden de flyr direkte til Florida. Bestilte fly og hotell på nett hver for seg. Anonymous poster hash: 9cf21...7f9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Helt fantastisk! Jeg elsker filmene også, så det var virkelig gøy Skal tilbake igjen. Lang kø i simulatoren ja, i tillegg så stoppet den midtveis og ble sittende ganske lenge. Det var synd, ser frem til å gjøre det igjen uten stopp Anonymous poster hash: 0600d...fb1
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Hi her! Takk for svar hvor kjøpte dere billettene? Er det mulig å kjøpe billetter og hotell sammen? Hvor lang tid bør man beregne der? Anonymous poster hash: 3b731...380
Gabina Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Kjempekult for Harry Potter-fans! Da vi var der fikk vi dessverre ikke så mye ut av det. Vi var der midt i påsken, og det var alt for mye kø! Det var vel 3 timer bare for å få kjøpt tryllesrav...Så vi nøyde oss med å gå rundt å titte. Leide hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå