Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Jeg tror kanskje sønnen min har melkeallergi å skal derfor kutte ut alt pålegg med melk nå. Frem til nå har han mest spist brunost,baconost og prim,men nå må jeg jo kutte ut alle tre. Har nettopp fått han til å like leverpostei,men hva annet kan jeg bruke? Makrell i tomat nekter han å spise. Anonymous poster hash: 73350...e94
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Kjøttpålegg, kaviar, egg, leverpostei, syltetøy. Anonymous poster hash: ffb60...fd2
skjotta Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Laks i sitronpepper? (Den rosa boksen med fiskepålegg) Honning alle go og mager produktene
MrsMilla Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Pass på kjøttpåleggene, sjekk for laktose. Men de "rene" kjøttpåleggene er bra. Syltetøy, leverpostei uten melk og peanøttsmør etc fra allergihyllene, de er gjerne med og uten ulike allergener.
Gulljnta Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Husk at laktose og melkeallergi er to forskjellige ting
Gjest PeppaGris Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Kokt skinke, gullsalami, majonesbaserte pålegg (rekesalat osv, men husk å dobbeltsjekke ingredienslista), leverpostei på gul boks/go og mager leverpostei, soft flora smør, syltetøy, egg, kaviar og pålegg av laks. Havregrøt med havremelk er fint om man blir brødlei! Gjerne med syltetøy/frosne bær i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå