Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Har ei sutrete tulle på 8 mnd som krever mamman sin hver gang hun blir satt i gulvet,skal bæres og holdes.Greit det,men noen ganger må man ha hendene fri! Da er det gull verdt å ha en storebror på 4 år som tuller og fjaser og holder et show for henne når han kommer hjem fra barnehagen,slik at lillesøster sitter storøyd og fornøyd og ser på storebrors mange sprell!! OG mamma kan ta en kjapp kopp kaffe i fred!! Anonymous poster hash: 73c99...d12
Gjest cd0da Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Tror nesten jeg skal vise innlegget ditt til mannen min så jeg har enda en god grunn til å få et barn til
magica fra tryll Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 ja,-og en storebror bak i bilen som aldri blir lei av å gjenta ord lillebror har lært, som tar opp ting som faller ned, og som tuller litt når lille blir lei;) -og som trøster når lille slår seg og gjør alle de småtinga som avlaster så godt!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Herlig lesning - takk. Alle tvil om å få flere barn er feid bort. Kos deg med barna dine. Anonymous poster hash: b431c...a0a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Tror nesten jeg skal vise innlegget ditt til mannen min så jeg har enda en god grunn til å få et barn til Ja,søsken er helt utrolig bra avlastning til tider,og så mye hjelp det er i de! (og selvsagt krangling da,men i dag har jeg positivt fokus!) HI Anonymous poster hash: 73c99...d12
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Herlig lesning - takk. Alle tvil om å få flere barn er feid bort. Kos deg med barna dine. Anonymous poster hash: b431c...a0a Takktakk! HI Anonymous poster hash: 73c99...d12
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 ja,-og en storebror bak i bilen som aldri blir lei av å gjenta ord lillebror har lært, som tar opp ting som faller ned, og som tuller litt når lille blir lei;) -og som trøster når lille slår seg og gjør alle de småtinga som avlaster så godt! Å ja,de er geniale avlastere til tider!! HI Anonymous poster hash: 73c99...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå