seigdamererbest Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 ..kan vere at jeg kan få den en stund. For jeg er faktisk litt forbanna i dag! I 10 dager har vi feriert i "syden". Og de som tror at ferie med en autist er uten utfordringer kan få tro om igjen. Men jenten min har vert så flink! Vi har badet, vert på båttur, gått på tur...hun har taklet alt med hjelp og stötte. Hun har vert så stolt når hun selv kan bestille mat på resturant ( gir bilde av pizza og agurk til kelneren) at hun har strålt. Men i dag sa det stopp. Hun var varm og trött og dumme meg overså tegnene på at vi burde forlate stranden og gå hjem fort. Så hun bröt totalt sammen. Skriking, grining, löping......you name it. Og mens jeg prövde få tak i henne, kler på og bere henne hjem hörer jeg ( for man hvisker jo ikke når man snakker om andre) "Hun har jo ikke kontroll på jenten i det hele tatt. Se hun löper for å få tak i henne. Hadde det vert min unge...." " Hun må jo sette en grense for hva hun godtar, se hun sparker moren" " Jeg tror kanskje det kan vere en feil med henne....sånn utviklingshemmet eller noe" " Hun skriker bare, kan hun ikke snakke da? Hun er jo stor" " Kanskje hun er sånn autist?" " Kanskje du skal tenke på å la henne vere hjemme neste gang.." Hvis ikke det var for at jeg da hadde hendene fulle av en totalt ödelagt jente som klamret seg til meg skulle jeg gått bort og holdt en lekse om oppförsel. Hva faen tror folk at det er ok å si og gjöre?!
sug lut Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Folk suger på menneskelighet og oppførsel. Høres ut som du kan være i plakett-markedet, ja, og med rettte.
amandine Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Plakett? Du skulle jo hatt gullmedalje! Og kjerringene uten filter skulle hatt knebel og pisk.
Ziva Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Jeg hadde frest til kjerringene og bedt dem holde kjeft og passe sine egne saker. Og slengt på kanskje dere burde gå til innkjøp av en hjerne hver så slipper dere å dele At det er mulig å være så lavpanna og samtidig klare å åpne kjeften. Sender plaketten asap.
seigdamererbest Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2014 Takker. Skal sette den på hedersplassen. Jenten ble sitt blide jeg igjen etter ett glass eplejuice og en halv time på sofaen i ro og fred med DVD-spilleren og mamma mø ;-) Og så kan jeg jo alltid håpe på at idiotene tar samme fly som oss hjem.....6 timer sammen i en tinnboks er mer enn nok tid for å si hva jeg synes om de!
Gjest Fru Banderas Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 "Kanskje hun er sånn der autist eller noe?" ~ det forundrer meg at slike biller som bor under steinene i det hele tatt har fått med seg et slikt fremmedord.
Iiiiik Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Jeg synes du fortjener en medalje, minst! Å reise på ferie med et barn med autisme krever jo så mye for å sikre at det går bra, at barnet har nok oversikt. At folk ikke har mer vett enn som så, er dessverre ikke overraskende. Å ikke snakke om fremmede har mine unger lært seg i 4-årsalderen...
Ziva Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Tenk om de kunne ha vist like mye medfølelse og menneskelighet som denne "pappa`n". http://www.goteamkate.com/1/post/2014/01/dear-daddy-in-seat-16c-flight-1850-from-philly.html Godt å høre at ting har roet seg. Mamma Mø kan kurere gruff.
Ziva Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Takker. Skal sette den på hedersplassen. Jenten ble sitt blide jeg igjen etter ett glass eplejuice og en halv time på sofaen i ro og fred med DVD-spilleren og mamma mø ;-) Og så kan jeg jo alltid håpe på at idiotene tar samme fly som oss hjem.....6 timer sammen i en tinnboks er mer enn nok tid for å si hva jeg synes om de! Spar for all del ikke på kruttet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå