Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Virker som mange lar barna sine knatte på Ipad, til og med helt ned til babystadiet. Lar dere barnet deres leke seg med nettbrettet? Og hvor tidlig starter dere? Anonymous poster hash: b422e...f79
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Har ei på 3 år som har fått bruke iPad fra hun var 2 år. Hun bruker den ikke mye, men får spille litt spill og se filmer på Netflix innimellom etter barnehage og i helgene. Hun elsker å spille spill og det er mange fine apper fr små barn. Bokstavspill, fargespill, perling, eventyr, lydbøker og noe prinsessegreier er det hun har av spill. Anonymous poster hash: daf29...7d3
Gjest Julia1984 Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Ja, min 1 åring "knatter" på nettbrettet innimellom. Gårdsdyr, lyder mm...
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Mine fikk det nå når de var 9 og 5. Ser ikke behovet enda,men de ønsket seg det og sparte mye selv.
Gjest Julia1984 Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Ja, min 1 åring "knatter" på nettbrettet innimellom. Gårdsdyr, lyder mm... Bare for å ha det klart. 1 åringen får bruke MITT nettbrett
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Bruker det her også, f. eks etter middag etter en travel dag i bhg får de slappe av med ipaden vår. De ser gjerne tegnefilm sammen på netflix. Det er mye mer stas på ipaden enn på tv. De spiller også ludo sammen eller andre spill på ipaden. De er 3 og 5 år. Anonymous poster hash: 62897...ff4
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Verken 1-åringen eller 3-åringen bruker nettbrettet nei. Jeg ser ikke vitsen. Er i grunn også redd for at de skal ødelegge nettbrettet ved å miste det i bakken etc. De kommer tidsnok til å lære seg å bruke nettbrett, det er ikke noe man må få inn med morsmelka for å bli god på... Anonymous poster hash: 7abaf...da4
PeppaPig Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Min var 2 år gammel da hun startet å bruke nettbrettet. Vi kjøpte det hovedsaklig fordi vi skulle på et par lange flyreiser og syns det var greit at hun hadde noe som holdt henne litt opptatt på flyreisene. Nå er hun 4.5 år og bruker hovedsaklig ipaden til å se på filmer/serier og å spille litt spill. Vi har ikke innført restriksjoner på bruken av ipaden da hun er en veldig aktiv jente som foretrekker å leke ute eller med lekene sine enn å sitte på ipaden. Og her var det ikke jentungen som knuste ipaden - det var meg Men det var bare deler av glasset som ble knust så jeg teipet den sammen med klar tape og den fungerer like bra enda Og bare så det er sagt så er det min ipad som datteren min får låne - hun har ikke sin egen ipad.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Vi fikk ipad da barna var 2 og 4 år.Det er min og mannens ipad,men barna deler på å spille på den.går veldig bra. Anonymous poster hash: 2516d...f1f
me_87 Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Nei 2 åringen min bruker ikke nettbrett. Plutselig uten forvarsel så kaster han ting hardt i golvet å har ikke lyst at det skal være en dyr ting han kaster
gale damen Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Min har brukt Ipad siden hun var ni mnd, og mac fra ett års alder. Hun spiller piano og gårdsdyr på Ipaden, og ser Drømmehagen på laptopen. Hun får naturligvis ikke sitte med det hverken når hun vil eller hvor lenge hun vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå