Gå til innhold

Dere som er fordumsfulle, hvorfor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange "la oss rakke ned på andre"-tråder her i dag.

Enten det er vekt, utdanning eller livsstil, hva gir en rett til å dømme andre?

 

Er man perfekt selv?



Anonymous poster hash: 6af8c...07a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veier hvertfall ikke 60 kg mer enn jeg burde!

De som er feite burde våkne opp å ta grep i livet sitt,så de ikke ender opp på programmet "slank deg eller dø".



Anonymous poster hash: c9445...3c6
Skrevet

Jeg veier hvertfall ikke 60 kg mer enn jeg burde!De som er feite burde våkne opp å ta grep i livet sitt,så de ikke ender opp på programmet "slank deg eller dø". Anonymous poster hash: c9445...3c6

Hehe :P

Skrevet

De aller fleste av oss har mange fordommer, både positive og negative. Dette er helt nødvendig for å fungere i samfunnet. Problemet er at mange ikke er klar over hva som er fordommer og hva som er virkelighet eller at selv om noe er statistisk sansynlig betyr ikke det at det gjelder i enhver situasjon.

 

Anonymous poster hash: d909f...27b

Skrevet

Har sett det. Jeg klarer ikke helt hisse meg opp over det. Fordi disse menneskene står så langt fra meg i de fleste ting her i livet at de ikke er verdt å hisse seg opp over.

Deres ukultiverte språk og meninger blir jo bare komisk.

Snu på det og se for deg følgende. Var populær på skolen, fått barn ung, ingen utdannelse, lite penger og tror at hennes ungdommelige skjønnhet fortsatt er intakt. Innerst inne vet hun selv hun er over toppen for hva HUN kan oppnå. Hva får du da? En bitter kjærring som rakker ned på alt og alle.

Da har jeg det fint slik jeg har det jeg altså. Så kan de fortsette slik de gjør for det er jo litt underholdningsverdi i dette. Tenk å være så knepp.

 

Anonymous poster hash: 5cc13...b08

Skrevet

Når du først bruker et ord så bør du vite hvordan man skriver ordet på riktig måte. Det er ingenting som heter "fordUmsfull", fordomsfull derimot...



Anonymous poster hash: 20e14...3a6
Skrevet

 

Når du først bruker et ord så bør du vite hvordan man skriver ordet på riktig måte. Det er ingenting som heter "fordUmsfull", fordomsfull derimot...

 

Anonymous poster hash: 20e14...3a6

 

Herregud :fise:

 

Anonymous poster hash: 6af8c...07a

Skrevet

 

Når du først bruker et ord så bør du vite hvordan man skriver ordet på riktig måte. Det er ingenting som heter "fordUmsfull", fordomsfull derimot...

 

Anonymous poster hash: 20e14...3a6

Du skjønte åpenbart hva hun mente?? Så hva er problemet ditt?

Ferdig med å rette alle stilene du skal rette men føler du fortsatt har så mye mer du skulle gjort? ;-)

 

Anonymous poster hash: 5cc13...b08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...