Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Den er 2 kvm. så liten. Vil ha mest mulig ut av plassen. Lyst til å gjøre så er mest mulig plass til av og på kledning. men også praktisk når det skal gjøres rent. Anonymous poster hash: 1e652...6c5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Hylleknekter fra gulv til tak som du kan kjøpe på f.eks bohus, ikea el lignende, eller du kan lage selv av hobbyplank og male eller beise. Her kan du plassere sko,,kurver til å ha klær, reflekser og annet dilldall. Gi en kurv til hvert familiemedlem. Heng knagger på vegg som har plass til fler enn et plagg. Under nederste hylleknekt kan du ha kurver eller kasser som du kan slenge klær eller sko du ikke bruker så ofte. Eller du kan bare plassere hverdagsskoen pent under der. Anonymous poster hash: ff8f2...105
mammmo Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har også veldig liten gang og pusset den opp forrige gang jeg var i permisjon :-) Min har furupanel i tak og vegger - grusomt! Så det ble maling, først og fremst. Veldig lysegrønne vegger, hvitt tak. Halvblank eller blank gir fint skinn og gir romfølelse. Tok og vekk hattehyllen som man kunne henge klær under, i kleshenger. Klær i skulderbredde tok nesten halve plasseni gangen. Satte i stedet opp en knaggerekke oppover langs ene siden, slik at klærne kom nærmere inntil veggen og frigjorde veggplass. Plassen i gangen er nesten doblet av å få vekk kleshengerne! Barna sine jakker henges på en liten knaggerekke på en annen vegg, og den henger lenger nede. Mer luft i voksenhøyde! Skohyllen er smal, men i tre etasjer, så alle skoene kommer inn mot veggen. Ville sikkert vært fint med skoskap og, finn et som ikke går så langt ut fra veggen. På den ene ledige veggen har jeg satt opp noen speilfliser fra Ikea. De dekker nesten hele bredden på veggen og gir mye romfølelse. I gangen innenfor har jeg fått meg en dobbel sittebenk. Lokket kan åpnes, og nedi er det to store rom. Nedi der stapper jeg tørt barneyttertøy fra de to som går i barnehagen, så blir det vekk! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå