Gå til innhold

Emma og Filip, mest brukte navn i 2013!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Listen har kommet :P

Anonymous poster hash: 1a398...062

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt med statestikk :) Sjekkker alltid navnestatistikken for mine barn...

Ifjor fikk 10 gutter samme navn som min sønn - så da er det over 40 stk tilsammen som har det navnet. Da han ble født for fire år siden var det bare 20!

Jenta mi fikk ett navn som er i nedgang, eller, det er rundt 1500 som heter det så ikke ett veldig uvanlig navn. Jeg tror egentlig det kan komme igjen ganske snart. Tror bare at mange med det navnet,som var populært etter 1900, holder på å dø ut :) 

Anonymous poster hash: b5f13...6a9
Skrevet

Gøy med navn!

Gutten min ble født i 2013 og navnet var VELDIG populært på slutten av 1800-tallet, og har dalt sakte men sikkert siden den gang ;)

Anonymous poster hash: 75b59...607

Skrevet

Glad for at barna mine har sjeldne navn. To av dem er det fire eller færre som heter. Den ene datteren min deler navn med 38 stk.

Anonymous poster hash: 89156...71e

Skrevet

Jeg tipper Selphie blir poppis i 2014.... ;-p

Anonymous poster hash: 4575a...b37
Skrevet

Masse pent der :) vi valgte et populært navn,men bryr oss ikke om hva andre mener,vi og de rundt oss er fornøyd :)

Skrevet

Hvor?

Anonymous poster hash: 0d49d...647

Skrevet

Kjenner ingen som heter det

Anonymous poster hash: 6aed0...fda
Skrevet

Rart det der. Jeg synes Emma er et kjedelig og intetsigende navn, høres ut som kallenavn i samme kategori som mommo, mimmi osv. Navnet på ei lita jente som ikke kan snakke rent, ikke på en voksen kvinne.

Filip er helt ok, men skjønner ikke helt hvordan det har havnet på førsteplass.

Anonymous poster hash: 9e8cc...2f4

Skrevet

Bare 204 har samme navn som sønn nr .1!

Bare 13  har samme navn som sønn nr.2!

Og bare 29 kvinner har samme navn som dattra mi.

De er ikke så spesielle,bare ikke norske..!

Anonymous poster hash: 2e8e8...b44
Skrevet

Bare 204 har samme navn som sønn nr .1!Bare 13  har samme navn som sønn nr.2!Og bare 29 kvinner har samme navn som dattra mi. De er ikke så spesielle,bare ikke norske..! Anonymous poster hash: 2e8e8...b44

Med andre ord heter din første sønn Mike eller Steffan. http://www.ssb.no/a/navn/fornavn-menn-200.html

Skrevet

Bare 204 har samme navn som sønn nr .1!Bare 13  har samme navn som sønn nr.2!Og bare 29 kvinner har samme navn som dattra mi. De er ikke så spesielle,bare ikke norske..! Anonymous poster hash: 2e8e8...b44

Med andre ord heter din første sønn Mike eller Steffan. http://www.ssb.no/a/navn/fornavn-menn-200.html

Eller Thoralf

Skrevet

Hun sa navnene ikke var norske. Thoralf er et norsk navn, mens Mike er amerikansk kortform av Michael, og Steffan er vel svensk? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...