Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Og det går jo ikke!! Hvordan skal jeg få vekk de følelsene? Vi er godt voksne begge to og jeg er gift med to barn. Har aldri hatt det slik før og vil ikke la vennskapet bli ødelagt. Har bare kjent henne et år men det har kommet mer og mer de siste mnd. Anonymous poster hash: eff57...186
Gjest cd0da Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Får du mye nærhet av mannen din? Kan du betro deg til han osv.? Kan du gjøre alt du kan med en kjæreste med mannen din foruten det fysiske? Er venninnen din den som hører på deg og lar deg betro deg til henne, holder hun rundt deg om du trenger det osv? Da kan det være grunnen i alle fall. Få forholdet til mannen din bra igjen så forsvinner nok følelsene for henne. Bare et tips og litt synsing
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Kanskje det er et tegn på at du vil noe annet i livet. Anonymous poster hash: 9b772...5f7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Kjenner faktisk flere som forelsker seg i personlighet uansett kjønn. Ofte blir man betatt av en annen person når forholdet hjemme er litt "dølt". Kan det være det du føler? At måten venninnen din oppfører seg på, gir deg oppmerksomhet på, interessene vennes og personligheten hennes er noe du savner hos mannen din? Anonymous poster hash: 52d62...5f8
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Ja jeg begynner jo å lure om det kan være det...hun stiller opp 200%...god å snakke med, holder om meg når jeg gråter og er der uansett. Egentlig alt mannen ikke gjør....kanskje det er derfor? HI Anonymous poster hash: eff57...186
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Jeg tror det er helt normal å få "vennecrush", og jeg har fått det selv et par ganger. Det er alltid i mennesker som er vakre på både innsiden og utsiden, som tar godt vare på meg og viser meg omsorg. Jeg tror det er det mer enn noe annet. Jeg ville latt det være en stund og sett om det går over. Du kan også tenke litt på om du kunne tenkt deg å være sammen med henne med alt dette innebærer, eller om du bare vil være rundt henne fordi hun er et fint menneske. Anonymous poster hash: 2e768...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå