Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Mange ganger synes jeg det føles som ungdomsforelskelsen er tilbake. Jeg blir litt besatt, liksom. Følelsen kommer og går i perioder, men det er alltid samme mann som vekker den. Han er en veldig flott mann både fysisk og i væremåte, men vi har et rent vennskapelig forhold. Det kommer aldri til å skje noe mellom oss.Tidligere var han i samme avdeling som meg, nå jobber jeg på en annen avdeling. Hva tenker dere: Er det forkastelig å synes denne mannen er så flott når jeg har min egen mann hjemme? Det er jo "bare se men ikke røre"... Anonymous poster hash: 72388...aa6 Anonymous poster hash: 72388...aa6
Fae Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Besatt eller betatt? Besatt høres veldig voldsomt ut.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Samme her. Jeg er fullstendig betatt av sjefen min. Men her også er det bare se og ikke røre og jeg våger ikke fortelle det til noen! Anonymous poster hash: 1b43f...e48
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Jeg tør heller ikke fortelle det til noen andre enn her som anonym. Av og til tar jeg meg i å bare sitte og glo i hans retning. Besatt eller betatt? Kanskje mest betatt og litt besatt :-) HI Anonymous poster hash: 4e535...1e7
Fae Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Du er nok betatt. Besatt da tenker jeg mer typen stalker på face. Jeg tror det er helt naturlig å bli betatt av andre. Selv om man er ikke et forhold. Ville ikke lagt for mye i det.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Det var jeg også...lite viste jeg i 3 år at han følte det samme Vi var begge i hver våre forhold som var feil, men da det tok slutt for oss begge tok han mot til seg. I dag har vi vært gift i snart 10 år, 2 barn og Kjempelykkelige <3 <3 <3 Anonymous poster hash: ba840...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå