Turtelduen Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Konstant murring. Livmoren er jo enda så liten at jeg kjenner den såvidt. Men føler den strammer seg. Også har jeg murriger konstant. Noen som har opplevd dette? Er så redd for at baby skal ligge død der, og at dette er kroppen som skal ordne opp.. (Har hatt en ekkel følelse lenge på at det her ikke skal bli født) Har aldri opplevd dette med de 6 andre...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 jeg har murringer og masse kynnere. alt er bra her. jeg er i uke 22 nå. kjøp deg angelsound så slipper du å være redd; ) Jeg bruker den bare når jeg måå og da blir jeg rolig med en gang ; ) Anonymous poster hash: dc6d8...a16
Turtelduen Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2014 Tips om hvor jeg kan skaffe en sånn? Bestemte meg for å ikke kjøpe det, men bedre enn å uroe seg...
mamma_til_verdens_beste Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har også baby watcher, kjempe betryggende hvis man er usikker. Men nå kjenner jeg bevegelser allerede (uke 16). Sist tok det lang tid, men da lå morkaken foran.Jeg har veldig mye kynnere, sånn at jeg noen ganger legger meg ned, og prøver å slappe av.Se på finn.no etter angelsound/baby watcher/Doppler først, ellers får man kjøpt de på flere nettsider. Varierer veldig i pris da.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 jeg betalte rundt 400 for min ny. fra et nettsted i norge. bare søk på google så finner du ut av det. kjempegreit ; ) Anonymous poster hash: dc6d8...a16
Turtelduen Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2014 Syns jeg kan kjenne noe innimellom.... Men i uke 15 så blir en utrolig usikker på om det er bobler eller baby... Skal sjekke doppler!
mamma_til_verdens_beste Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Syns jeg kan kjenne noe innimellom.... Men i uke 15 så blir en utrolig usikker på om det er bobler eller baby... Skal sjekke doppler! Jeg har hatt veldig mye luft i magen, så jeg var usikker en periode. men nå kjenner jeg forskjell
Turtelduen Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2014 Nesten ingen på finn faktisk... Hva gjør dere med de når baby er født da? Det her er sistemann. Så håper jeg kan få solgt den når baby er født..
Turtelduen Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2014 Syns jeg kan kjenne noe innimellom.... Men i uke 15 så blir en utrolig usikker på om det er bobler eller baby... Skal sjekke doppler! Jeg har hatt veldig mye luft i magen, så jeg var usikker en periode. men nå kjenner jeg forskjell Jeg er 15+0 i morgen. Mao i uke 16. Hvor er du eksakt? Kanskje det er baby jeg kjenner.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Jeg tenkte å selge min også. I perioder har det vært mange av dem på finn.no altså. Så jeg tenkte å legge ut noe babyutstyr der når jeg er ferdig med barn. Eventuelt se hva min søster vil ha først.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Syns jeg kan kjenne noe innimellom.... Men i uke 15 så blir en utrolig usikker på om det er bobler eller baby... Skal sjekke doppler! Jeg har hatt veldig mye luft i magen, så jeg var usikker en periode. men nå kjenner jeg forskjell Jeg er 15+0 i morgen. Mao i uke 16. Hvor er du eksakt? Kanskje det er baby jeg kjenner. Jeg har falt litt ut av tellinga jeg. Men første dag i siste mens var 10. oktober i alle fall.. da er vel du like ved.
Turtelduen Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 28. januar 2014 Syns jeg kan kjenne noe innimellom.... Men i uke 15 så blir en utrolig usikker på om det er bobler eller baby... Skal sjekke doppler! Jeg har hatt veldig mye luft i magen, så jeg var usikker en periode. men nå kjenner jeg forskjell Jeg er 15+0 i morgen. Mao i uke 16.Hvor er du eksakt? Kanskje det er baby jeg kjenner. Jeg har falt litt ut av tellinga jeg. Men første dag i siste mens var 10. oktober i alle fall.. da er vel du like ved. 6 dager etter da. Spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå