Gå til innhold

Inspirasjon til barnerom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rommet vi har planlagt å bruke som soverom er ganske lite, og om jeg søker etter inspo på google finner jeg bare av rom som er 2-4x større enn rommet vi skal bruke, så jeg sliter litt med å tenke ut hvordan jeg skal innrede dette. 

Om noen vet om sider som er fine for små barnerom eller har ideer de vil dele selv blir jeg kjempe glad :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På www.sweethome3d.com kan du tegne rommet, sette inn møbler, teste farger (du kan også skifte farge på møblene etc. dersom du ikke finner det du vil i "rett" farge i menyen)  og se hvordan det vil bli med forskjellige løsninger. Kan lastes ned (litt mer avansert versjon) eller brukes online. Har hjulpet meg MYE! :)  (OBS: Litt klønete å få til i starten, men kommer inn i det etterhvert :) )

Skrevet

1000 hjertelig takk! Det var jo kjempelurt :D 

Skrevet

I know ;) Glemte forresten aa nevne at dersom du allerede har sett deg ut moebler og vet maalene paa disse, saa kan du ogsaa tilpasse meny-moeblene til den stoerrelsen, saa det blir helt noeyaktig :) Bare hyl ut hvis du trenger hjelp, har et par aars erfaring med bruk av det programmet naa, hehe :P

Skrevet

Er det mulig å få maling på veggene å gulvet? Var så vanskelig å se møblene i forhold til at alt var hvit ^^

Skrevet

Jess. Naar du har tegnet opp veggene, trykk paa create room oppe paa verktoeylinjen (ved siden av create wall), saa foelger du anvisningene som kommer opp. Deretter kan du dobbelklikke paa rommet og male tak, gulv og vegger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...