Gå til innhold

Kreta VS Alanya!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne skal ta barna med til varmere strøk til sommern. Vi står nå mellom Rethymnon og Alanya. Vi har funnet et hotell på begge plassene. Kreta e jo dyrere enn Alanya.. Blir ca 10 000 billigere om vi velger Alanya med tanke på hotellene vi har sett oss ut. Klarer ikke å velge ...... :sprettoy: 

Alanya og ha mer lommepenger eller Rethymnon som er så fint????

Hva ville dere valgt? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kreta! Helt klart!

Anonymous poster hash: e1737...adc

Skrevet

Alanya!! :)

Anonymous poster hash: c13c5...8a1
Skrevet

Alanya. Mye å se mye å oppleve :)

Anonymous poster hash: df0f0...d57

Skrevet

Alanya :)

Anonymous poster hash: 25d0f...c56
Skrevet

Kreta, Hellas er jo bare supert. Hadde ikke dratt til Tyrkia, vi likte oss ikke der.

Anonymous poster hash: 3e0ce...41e

Skrevet

Kreta passer mye bedre for barn

Anonymous poster hash: 8e94d...a2b
Skrevet

Var på Rethymnon i sommer i en uke faktisk. Fin plass, veldig varmt. Vi reiste med buss til byene rundt ( Chania og Heraklion, som er den største byen på kreta) Der var det et fatantastisk badeland for barn og voksne, anbefales virkelig!! :) I Chania har de gokart, minigolf osv om du har større barn. Eneste som var negativt var høye bølger, såpass at jeg var glad for at vesla på 5 år ikke var med..I tillegg til søppel i gatene som stanket om kveldene i den varmen..

Anonymous poster hash: 6581c...e3f
Skrevet

Jeg og en venninne skal ta barna med til varmere strøk til sommern. Vi står nå mellom Rethymnon og Alanya. Vi har funnet et hotell på begge plassene. Kreta e jo dyrere enn Alanya.. Blir ca 10 000 billigere om vi velger Alanya med tanke på hotellene vi har sett oss ut. Klarer ikke å velge ...... :sprettoy:

Alanya og ha mer lommepenger eller Rethymnon som er så fint????

Hva ville dere valgt? :sjenert:

Forresten: Vi betalte 6000 kr for to voksne, og da var leilighet og fly med i pris. Ingen måltider da, leiligheten vi bodde i ble rengjort hver dag av en vasker og lå veldig sentralt. Pen og fin leilighet med en liten stue, stor seng, bad med badekar. Og fint toalett :P Reagerte på at mange av toalettene på Kreta var såpass falleferdige nærmest og vanskelig å skylle ned i! Hvertfall på flyplassen på Chania, æsj! Hadde ikke blitt så mange tusenlapper dyrere om vi hadde hatt datteren min med, men vi bestilte restplass via finn.no og reiste med apollo i august, da lå temperaturen på rundt 30 grader hver dag. Rethymnon er hvertfall en veldig barnevennlig plass, rolig om kveldene..

Anonymous poster hash: 6581c...e3f

Skrevet

Er så usikker på hvor...har jo litt bedre råd om vi drar til Alanya. ..men eldstemann på 16 elsket Rethymnon da vi var der i fjor. Luksus problem kan vi jo trygt si... mye penger og har lyst til å være sikker. Venninna mi sier at det er det samme for henne. De er bare to og jeg har 3 barn der den ene regnes som voksen. Hmmm

Skrevet

Jeg likte veldig godt platanias på chania kysten

Anonymous poster hash: 75024...630

Skrevet

Alanya, mye å shoppe billig, mye å se på. Badeland, vannsport mm.

Creta er kjedelig, dårlige shoppemuligheter.

Anonymous poster hash: 8def4...f84

Skrevet

Kreta. Uten tvil. Vi elsker Makrigialos, på sørsiden av øya.

Skrevet

Kreta!!! Tyrkia var ikke noe for meg... Dårlig mat, masete, lure folk. Vil ikke til tyrkia igjen

Skrevet

Ingen av delene... Hellas: dårlig mat&grusom vin & har fått min dose tyrkere. Hva er galt med Italia, sør-øst Asia eller Florida??

Anonymous poster hash: 4c044...cf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...