Gå til innhold

Har jeg lov å være skuffet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor inviterte meg og min sønn på 9 mnd med til London en langhelg i mai. Dette var etter at jeg fortalte at jeg er gravid på nytt. Jeg er ikke i dårlig form eller noe slikt.

Jeg ble naturligvis glad og begynte å planlegge turen her for meg selv, til shopping av babytøy etc. Så merket jeg meg at min mor begynte å trekke seg, sa ting som at "det blir jo mye styr med ettåring på byferie" og "du må jo til hotellet til leggetid, kan ikke gå på konserter og teater og ikke drikke vin...". Så jeg sa at jeg skjønner at jeg kanskje ikke er rette reisepartner, og hvis hun heller vil ha med ei venninne, så er det greit.

Likevel kjenner jeg på meg at jeg blir mer og mer skuffet :(

Og alle minner om en mor som bruker store ord og lover og lover i oppveksten, kommer opp.

Jeg har vel lov å være skuffet?

Anonymous poster hash: a8220...4bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da har du lov å bli skuffet! Hun visste da at du hadde et barn på snart et år da hun spurte!!! Veldig sært å plutselig ikke ville reise nå synes jeg.

Skrevet

Ja du har lov.

Dette var dårlig gjort av moren din.

Anonymous poster hash: ce761...96f

Skrevet

Ja du har all rett til å være skuffet. Synes det er dårlig gjort av henne :(

Hun visste jo at du har barn når hun spurte.

Eneste jeg kan tenke er at hun tok som ein selvfølge at du ville skaffe barnevakt.. I så fall burde hun jo gitt klar beskjed om dette når hun spurte.

Skrevet

Takk for støtte :)

Hun foreslo selv at gutten kunne være med "han reiser jo gratis på fanget og vi kan bytte på å holde han".

Kjenner at jeg har lyst å rive i London tur på gutten og meg selv i mai likevel. :(

Eneste er at det er tungt å reise alene med barn. :(

Skrevet

Ja jeg skjønner at du er skuffet. Og jeg hadde nok også sagt det, hadde det vært min mor.

Men du har en ettåring og er gravid igjen, hadde det ikke uansett vært deilig å reise på voksentur da ? Kan ikke pappaen ha gutten mens dere reiser på jentetur - så får dere shoppet så mye dere vil uten å ha dårlig samvittighet for at det blir kjedelig for jr ?

Anonymous poster hash: 8417f...63d
Skrevet

La gutten kose seg hjemme med faren sin. Du får en mye kjekkere londontur sammen med din mor uten han. Hva skal du med en ettåring i London?

Anonymous poster hash: fba3c...67e

Skrevet

Takk for støtte :)

Hun foreslo selv at gutten kunne være med "han reiser jo gratis på fanget og vi kan bytte på å holde han".

Kjenner at jeg har lyst å rive i London tur på gutten og meg selv i mai likevel. :(

Eneste er at det er tungt å reise alene med barn. :(

Jeg reiste med en 14 måneder gammel gutt alene til Nederland og var der i 2 uker. Bodde hos kjente og måtte ta offentlig transport overalt. Gikk kjempefint, og vi hadde mange gode opplevelser der! Så bare reise og ha positiv innstilling.

Synes for øvrig din mor er dritkjip. Droppe deg fordi du ikke kan drikke alkohol. Uff.

Anonymous poster hash: 899e0...00c

Skrevet

Moren ønsker jo teater, middager på byen og oppleve London! Tar du med en ettåring så må vel turen legges opp mye etter når han er sulten, trett, lei osv.

Jeg forstår moren din godt jeg. Du sier det er tungt å reise alene med han. Men hvorfor ta han med på en voksentur?

Reis til London og kos deg med din mor med shopping, teater osv. Så kan du og etåringen tar en helg på en tur som passer han.

Anonymous poster hash: fba3c...67e

Skrevet

Ja jeg skjønner at du er skuffet. Og jeg hadde nok også sagt det, hadde det vært min mor.

Men du har en ettåring og er gravid igjen, hadde det ikke uansett vært deilig å reise på voksentur da ? Kan ikke pappaen ha gutten mens dere reiser på jentetur - så får dere shoppet så mye dere vil uten å ha dårlig samvittighet for at det blir kjedelig for jr ?

Nå er det ikke alle som vil reise en hel helg fra små barn da. Kan jo også være at hun ammer. 

Anonymous poster hash: bdf77...527

Skrevet

Nå er det ikke alle som vil reise en hel helg fra små barn da. Kan jo også være at hun ammer. 

Det er jo greit. Men da kan man kanskje dra til et mer barnevennlig sted enn shoppingtur i en storby ?

Skrevet

Det er jo greit. Men da kan man kanskje dra til et mer barnevennlig sted enn shoppingtur i en storby ?

Ja akkurat det er jeg enig i. Tror ikke shoppingtur i London er noe for små barn.

Skrevet

Skjønner deg godt HI, hun inviterte jo med dere begge. Klart du kan bli skuffa når hun begynner å trekke seg. Veldig merkelig oppførsel igrunn.

Skrevet

Moren ønsker jo teater, middager på byen og oppleve London! Tar du med en ettåring så må vel turen legges opp mye etter når han er sulten, trett, lei osv.

Jeg forstår moren din godt jeg. Du sier det er tungt å reise alene med han. Men hvorfor ta han med på en voksentur?

Reis til London og kos deg med din mor med shopping, teater osv. Så kan du og etåringen tar en helg på en tur som passer han.

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

fba3c7f6313faf22f7130bf3e162967e] fba3c...67e [/acronym]

Eh, hun hadde jo invitert med gutten så om hun ønsket og ikke ha han med burde hun ikke invitert. Og det er jo det alt handler om her- ikke at HI burde la barnet bli hjemme!

Ikke alle syns det er stas reise fra barnet for en helg.

Og jo - du har lov være skuffet HI!!

Anonymous poster hash: 75f1c...8e5

Skrevet

Jeg skjønner godt at du er skuffet. Din mor burde heller tenkt seg om før hun spurte deg, om dette var en tur hun ville dra på.

Anonymous poster hash: beeaf...7ed
Skrevet

Far til gutten er ikke med i bildet, så jeg kan ikke la han være igjen hjemme.

Skrevet

En gutt på ni måneder, gravid på nytt og ingen far? Er du jomfru Maria??

Anonymous poster hash: b0e17...da4

Skrevet

Herregud, hva har det med saken å gjøre da?!

Anonymous poster hash: b9756...360

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Kan hende far til barna hennes dumpet henne etter hun ble gravid på nytt. Ikke vær for kjapp til å dømme noen vi ikke vet noe om da.

Skrevet

Hehe :) Forskjellige fedre!

Det er ca 1,5 år mellom forholdene.

Skrevet

Jeg bare spør!

Skrevet

Jeg bare spør!

Neida, du 'bare spør' ikke!

Du antyder og dømmer.

Anonymous poster hash: c440b...628

Skrevet

Tenk om faren til barna var død. Slutt å være så himla dømmende her inne!

HI, ja, du har rett til å være skuffet!

Anonymous poster hash: 2c54d...530
Skrevet

Ja, klart det er skuffande når ho trekker seg frå noko du har sett fram til.

Skrevet

Er du litt enkel?

Anonymous poster hash: ded44...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...