Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Håper noen kan svare.... Jeg har aldri vært plaget med svettelukt. Kunne droppe deodorant og hvis jeg trente så luktet jeg sjeldent vondt. Kanskje hvis jeg glemte å ta på deodorant og trente, kunne jeg av og til merke at det luktet litt. Men nå lukter det HVER dag. Lukten har også forandret seg. Det lukter ikke veldig vondt, men nok til at det plager meg. Jeg fødte for ca fire måneder siden og lurer på om det kan være noen hormonforandringer eller et eller annet som gjør at det plutselig har begynt å lukte? Har noen opplevd det? Har det gått tilbake til det normale etterhvert? Jeg har ikke opplevd noen endringer under siste svangerskap og opplevde heller ikke dette etter mitt første. Jeg sluttet å amme for ca en mnd siden og det er kanskje etter dette at det begynte. Er faktisk ikke helt sikker. Håper virkelig at noen kan svare. Det er såklart ikke det største problemet i verden, men det er nok til at det plager meg veldig mye... Takk for at du leste:) Anonymous poster hash: bc9d4...dcf
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har opplevd det samme som deg. Svettelukten forandret seg etter at jeg fikk barn for 5 mnd siden. Det var en hard kamp å bekjempe denne svettlukten, men nå har det heldigvis begynt å gi seg Du er nok inne på noe, vedrørende hormoner. De går helt i spinn både før og etter at nan har født barn. Vær nøye med hygienen, selv om det måtte bli irriterende med hyppig vask av armhule. Det kommer til å gi seg:) Anonymous poster hash: 1aa2d...d1c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Jeg opplevde det samme. Det gikk ikke tilbake til sånn det var før, men det ble mye bedre, tror det var etter noen mnd. Men må fortsatt dusje hver dag og bruke en svindyr deodorant for å holde lukten i sjakk. Anonymous poster hash: 266f2...3c3
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Opplevd det i perioder med stress. Det er nok hormonene som gjør det ja.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Hadde det også slik etter første fødsel. Svettet som en gris på nattenbog luktet svette. Ga seg etter ca 6 mnd. Har ikke hatt det slik etter nr 2:) Anonymous poster hash: 85737...55a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Tusen takk for svar:) Anonymous poster hash: bc9d4...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå