Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Har alltid hatt tørt og brusete hår.. nå etter at jeg har begynt å ta medisiner (levaxin) for lavt stoffskifte får jeg fett hår dagen etter jeg vasket det! Jeg er vant til å vaske mitt store lange hpr to ggr pr uke.. det tar jo sånn tid å få det tørt.. må lufttørke.. dere som strever med fett hår - finnes det gode tips? Er tørrshampo en ide feks? Anonymous poster hash: c2668...2a9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Har alltid hatt tørt og brusete hår.. nå etter at jeg har begynt å ta medisiner (levaxin) for lavt stoffskifte får jeg fett hår dagen etter jeg vasket det! Jeg er vant til å vaske mitt store lange hpr to ggr pr uke.. det tar jo sånn tid å få det tørt.. må lufttørke.. dere som strever med fett hår - finnes det gode tips? Er tørrshampo en ide feks? Anonymous poster hash: c2668...2a9 Tørrsjampo er djevelens verk spør du meg. Det jeg lurer på er om du har tilpasset sjampoen til din 'nye' hårtype. Hvis du nå plutselig har tendens til fett hår pga medisiner, men bruker sjampo for tørt hår trur jeg ikke akkurat det hjelper på situasjonen. Anonymous poster hash: 43940...884
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Jeg aner ikke om mitt hår fikk sånne tendenser da jeg begynte på levaxin, siden jeg ikke kom på at det kunne ha noen sammenheng. Men mitt hår ble bedre etter at jeg sluttet å bruke shampo. Shampo tørker ut hodebunnen, som gjør at kroppen vil produsere mer talg rundt hårfestene. Løsningen for meg ble å bruke balsam til vasking istedenfor. Det gikk vel en uke med tilvenning (håret er fett i starten, men det går seg til), og etter det ser håret mitt så og si aldri fett ut. Bedre for miljøet er det også å kutte shampoen Anonymous poster hash: 39752...fc5
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Vask håret med zalo en gang i blandt. Da blir det helt fettfritt og det tar lenger tid før det blir fett igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå