Gå til innhold

Hoho haha

Anbefalte innlegg

Skrevet

heheheeeeee hiiiii... La oss le!!!! Hahahaaaaaaiiiu

Anonymous poster hash: 59e5b...5a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les den vitsetråden du.

Anonymous poster hash: 12b11...9b6

Skrevet

Ja godt forslag. Vi trenger alle å le litt! Ikke bare sure og negative. .. Hahahahaaaaahaaaaaa

Skrevet

Ja godt forslag. Vi trenger alle å le litt! Ikke bare sure og negative. .. Hahahahaaaaahaaaaaa

Hohoho hahahhaha sant det. Var på tarmskylling i sta, og det var så moro, hahahahaha. Så bæsjen fløt rundt hahahahaha. LO så jeg grein as

Anonymous poster hash: 12b11...9b6

Skrevet

Serr? Liksom d være mor? Lite dust a.. Seff, jeg er den kulezte bitchen her inne.

ROFLSHIDMTAMSFO!!

Anonymous poster hash: 6e23b...f5e

Skrevet

Poenget var å le og lette på trykket. Vi trenger å le. Ikke bse Være sure og grinete:)

Skrevet

Haha.. Hihi.. Hoho... Hehe..

Jeg elsker å le.

Skrevet

Første gang jeg hørte om "latterkurs" tenkte jeg at det sikkert var en morsom ting (selv om jeg ikke følte det var nødvendig for meg).

Så kom det artikkel i lokalavisen om dette kurset - første gang det var slikt kurs i den byen.

Var dypt sjokka i dagevis etterpå. Kursleder var en venninne av min mor, og mer drepende kjedelig og negativ person skal man jammen lete lenge etter! Hun er typen som snurper på munnen og ser surt og overlegent på andre som har delt en fleip. Gjennom 15 år tror jeg seriøst ikke at jeg hadde sett henne le én eneste gang!

Hun hadde "utdannet" seg til "latterpedagog" siste par årene før kurset.... og jeg hadde heller ikke sett henne le en eneste gang disse to årene.

Bare det er i seg selv noe å le av :D

Anonymous poster hash: bcb77...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...