Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Av og til trasser han som om han skulle vært to år. Hyler, skriker, sparker i luften osv.. Men veldig kontrollert. Han slår ikke og han sier ikke ordentlig stygge ting, det tør han ikke heldigvis.. Men, han kaver og ormer og må omtrent bæres i seng hver kveld f.eks.. Jeg er så lei.. Og, mest av alt begynner jeg å bli bekymret for at han "er sånn", eller at vi har "formet han slik"... At vi feiler i oppdragelsen eller noe.. I barnehagen er han aldri noe problem.. Han er høflig og sosial, energisk, humørfylt og grei når vi er borte på besøk... men så snart vi kommer hjem er han et troll.. Hvis jeg setter grenser for han, eller særlig hvis jeg skal ha han til å avslutte en aktivitet for å gjøre noe annet... spise, sove, bade, skifte, gå på do.. hva som helst.. Da blir han helt rabiat. Jeg prøver iherdig å forberede han, men han argumenterer for harde livet, og greier ikke å forholde seg til at vi voksne må bestemme innimellom... Jeg slites mellom tanken på å være beinhard og å forstå han mer, snakke mer, bruke mer ros osv... De gangene jeg prøver å være beinhard blir han helt fortvilet og hikster og virker helt sjokkert og krenket nærmest.. hvis jeg ikke gidder å diskutere blir han helt hikstete og hyler "mamma, du må snakke med meg".. "snakk med meg mamma, svar da".. osv... Jeg må innrømme at jeg rystes veldig av reaksjonen hans.. han virker helt skremt nesten.. Hva tenker dere om dette? Helt vanlig? jeg roser egentlig voldsomt mye.. kanskje _for_ mye.. Anonymous poster hash: 472fc...551
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Sorry, men jeg er 30 og fortsatt et troll av og til... Anonymous poster hash: a8c5b...d59
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Jeg regner ikke med at du fekter, sloss, hyler og roper at du ikke vil tisse, eller at du ikke kan legge deg fordi du ikke har lekt lenge nok.. I hvert fall ikke hver kveld? HI Anonymous poster hash: 472fc...551
beibilykke Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 må si jeg kjenner meg litt igjen. jente her. men gu fader meg for et troll hun kan være.. en engel hvor en hun ferdes men når vi er hjemme så kan hun virkelig vise sine værste sider! som f.eks i morgen, da skal vi til frisøren etter bhg for nå er jeg dritt lei den evige kampen om hårbørst/vask av hår. så denne gangen gadd jeg ikke krangle mer så da blir det klippa i morgen.hu har langt,tykt hår til rumpa!! grøss.. lykle til med gutten din! skjønner hvordan du har det! men om det er noen trøst ser jeg faktisk barn som blir levert i bhg som noen ganger oppflrer seg helt rabiat. så at din kun gjør det hjemme betyr det jo at du gjør mye riktig!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Jeg regner ikke med at du fekter, sloss, hyler og roper at du ikke vil tisse, eller at du ikke kan legge deg fordi du ikke har lekt lenge nok.. I hvert fall ikke hver kveld? HI Anonymous poster hash: 472fc...551 Sorry.. Det var et teit svar! Jeg har en på 6 år som kan oppføre seg på den måten du beskriver. Han blir rasende, av og til av ingenting.. Han har vært sånn ganske lenge.. Vet ikke hva som gjør det, men skal ta det opp med helsesøster! På skolen er han bare snill! Han er egentlig en skikkelig godgutt, er bare disse raserianfallene som plager han! Han klarer ikke å styre seg... Vet ikke om det kan sammenlignes, kan være din bare skal teste grenser! Anonymous poster hash: a8c5b...d59
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Jeg opplever at det er mer testing enn raseri i og med at han er ganske kontrollert.. Hvis jeg lykkes med en super avledningsmanøver kan han svitsje over på et millisekund... bare sjelden jeg er heldig og treffer Anonymous poster hash: 472fc...551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå