Modesty Blaise. Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Som det kommer frem av overskriften så trenger jeg hjelp til å finne ut hvilken vogn jeg skal kjøpe Har i dag en Emmaljunga duo Edge som jeg er veldig fornøyd med, men den er ikke akkurat liten og nett å dra med seg.. Så jeg er ute etter en ekstravogn som vi kan ha med oss på et par flyruter i sommer, den skal hovedsakelig være på hytta etter sette, eventuelt kunne brukes som sovevogn når hun starter i barnehagen. Så det jeg trenger er følgende: - En sportsvogn / trille. ( knøttebøtt har snart vokst ut av bagen) - Den skal være liten / lett og grei å ta med seg både i bil og på fly. - Den skal være ok å ha stående som ekstravogn i barnehagen. - Må være robust / tåle litt da vi vil bruke den mye på hytta. Så da er det store spørsmålet, hva kjøper jeg? Og jeg blir i tillegg glad hvis jeg finner en vogn som koster mindre enn syvogenhalv kamel, eventuelt tips til hva som er lurt å kjøpe brukt....
Modesty Blaise. Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2014 Britax b-motion 4 hjul :-) Takk for tipset, det var en av de jeg så på før det gikk helt rundt for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå