moota m storebror&lillebror Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Storesøster hadde omgangssyken med både oppkast og diare. Kom lite ut i begge ender etter at hun hadde kastet opp første gang for hun spiste knapt på 3 dager. Hun lå som et slakt på sofaen og orket ingenting. Nå har jeg fått alle de samme symptomene, bortsett fra oppkast. Var dårlig i magen og på do på lørdag, men ikke diare, har ikke kastet opp eller hatt brekninger. Får knapt i meg mat og sliter med å gå og å stå ppga.manglende energi. Noen som har meninger, det er vel omgangssyken mest sannsynlig?
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Ja, det kan meget godt være omgangssyken.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Storesøster hadde omgangssyken med både oppkast og diare. Kom lite ut i begge ender etter at hun hadde kastet opp første gang for hun spiste knapt på 3 dager. Hun lå som et slakt på sofaen og orket ingenting. Nå har jeg fått alle de samme symptomene, bortsett fra oppkast. Var dårlig i magen og på do på lørdag, men ikke diare, har ikke kastet opp eller hatt brekninger. Får knapt i meg mat og sliter med å gå og å stå ppga.manglende energi. Noen som har meninger, det er vel omgangssyken mest sannsynlig? Jeg spyr veldig sjeldent når jeg har omgangssyken.. Høres ut som meg :-) God bedring! Anonymous poster hash: 35536...cb2
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2014 Jeg er kvalm da. Ubeskrivelig kvalm! Og så ufattelig dårlig. Svimmel, føler jeg skal svime av, problemer med å bære min egen vekt, romler i magen osv.. Takk kjenner at jeg trenger det
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Jeg hater så intenst å spy at jeg omtrent slår knute på halsen fremfor å spy. Så jeg har stålkontroll på dette og holder igjen helt til det går andre veien. (Vet ikke om det er bra, men jeg har så sinnsykt motstand mot å spy.) Så omgangssyken min foregår som regel alltid uten oppkast - og mer magesjau andre veien. Formen ellers er som med omgangssyke. God bedring Anonymous poster hash: c1d60...adf
Turtelduen Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Er nok omgangssyken ja. Vi reagerer forskjelligt på hver omgang... Noen ganger spyr jeg, andre ganger spyr jeg ikke...
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2014 Synes bare det er så rart at jeg heller ikke har diare. Kom masse på lørdag, men ikke diare.. Formen ja.. Har aldri vært så syk ved sykdom som jeg har blitt etter at jeg ble kronisk syk. Hver minste ting slår ut beina under meg.. Takk for svar! Jeg skal pleie meg selv videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå