Gå til innhold

Fikk pakke fra Syden i dag..

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Mine venner fra Syden var så snille at de sendte meg en liten januarhilsen i form av kort med fine ord, et hefte med noe informasjon, en liten gave til arvingen min, og noe aldeles skjebnesvangert........

*squeek-squeeeeeek-lyd* (sånn fra skrekkfilmer)

*høyt tordenbrak*

De sendte med tre bilder fra i sommer.

Fra da vi var innom hos dem. På ett av bildene er jeg i profil, og ser igrunn normal ut, men på de to andre er bildet tatt av meg bakfra. Det ene på vei opp en trapp i en smal hvit landsby, og det andre på vei ned en lignende trapp.

På begge ser jeg ut som en slags sjøløve i menneskeklær. En King Kong med skjørt og kaktus under armhulene og Tena Lady i trusa for snakk om bredbeint og enormt vesen med en rompe på ca. samme størrelse som en Fiat Panda. På langs.

Så nå sitter jeg her, med en potetgullpose, dip og brus, og feirer det som er mitt siste inntak av noe som helst via min munn som ikke er direkte sunt. For fy faen i helvete som jeg ser ut. Jeg ser meg selv kun forfra vanligvis, og de bildene der kom som et sjokk.

Jeg så pakken da jeg kom hjem fra trening, så jeg var i det minste fortsatt varm og stolt da jeg åpnet den. Men den stoltheten forsvant som dugg for solen ja.

Gørls, motiver meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

du er bra som du er, du. fra alle vinkler.

Endret av sug lut
Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg ser ut som tvillingsøstern til Bubbles fra Little Britain, skal jeg si deg.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Uff det er fælt å le, men du gir noen gode mentale bilder her :)

Jeg ser meg selv i mange meter speil på sats når jeg reker rundt og gjør et forsøk på å komme i form. Så mange speil gjør ikke underverker for selvbildet.

Men du - du kom jo hjem fra trening ergo du er på vei og gjør noe- det er jo kjempebra! Får du søtsug så funker mentoltyggis bra og atkins med kokos smaker omtrent som bounty hvis man liker slikt.

For min del så har det hjulpet å ikke spise snop på hverdagene og innføre god gammaldags lørdagsgodis (fredagsgodis også siden ofte blir det bedre middag på lørdagene og da er jeg for mett til godis). Og da spiser jeg kun det jeg syns er skikkelig godt - unner meg smågodt og brus og storkoser meg!

Skrevet

Jeg prøver å si til meg sjøl at helfigurbildene lyver! Kjenner meg aldri igjen :P

Altså..jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Ikke at det hjelper deg så mye ;)

Skrevet

Jeg ser ut som tvillingsøstern til Bubbles fra Little Britain, skal jeg si deg.

tullhøne.

Skrevet

Positivt sett har eg aldri hørt om nokon som ikkje likar ein panda :-) Og eg er imponert over du trenar, mi siste treningsøkt var å løfte barnehagensekken med kun ei matboks i og eg sank omtrent saman av vekta.. Mn om du ønske å bli sprek så heiar vi på deg! Sjølvsagt bak en stor chipspose

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

kan du ikke gå i speilen og så for hver ting som er feil - se om du finner en bra ting. Og der det står feil så skulle det vært anførselstegn, men jeg finner ikke knappen for de på dette ipad tastaturet...

Og du bra ting er sånn som fine øyne, en fin sjel, fint hår, en bra mamma, en god krangledame og sånt! Jeg tipper du er riktig så fin både uttapå og inni jeg!!

Gjest Fru Banderas
Skrevet

For min del så har det hjulpet å ikke spise snop på hverdagene og innføre god gammaldags lørdagsgodis (fredagsgodis også siden ofte blir det bedre middag på lørdagene og da er jeg for mett til godis). Og da spiser jeg kun det jeg syns er skikkelig godt - unner meg smågodt og brus og storkoser meg!

Men jeg spiser jo aldri sånt!

:-O

Så det er ikke det at jeg kan gjøre en drastisk helomvending og rase ned 15 kilo på en måned.

Jeg prøver å si til meg sjøl at helfigurbildene lyver!

Ikkesant!! De lyver! De MÅ jo lyve! Jeg ser aldri sånn ut i speilet hjemme.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Men jeg har Norges fineste pupper, da.

AaaaHA!! *pling*

Det er DERFOR jeg ser bra ut forfra! Man ser jo bare puppene.

De syns ikke bakfra når jeg vagger som en inkontinent hvalross med gjennomvått bind i bestemortrusa opp en trapp i Syden.

Nei fy faen i helvete, jeg skal henge de bildene opp på kjøpeskapet. Det er nok til å ta matlysta fra enhver.

Skrevet

Men jeg har Norges fineste pupper, da.

AaaaHA!! *pling*

Det er DERFOR jeg ser bra ut forfra! Man ser jo bare puppene.

Trenger ikke mer enn fine pupper ;) 

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ha ha, dette var en tråd hvor jeg kjente meg igjen :fnise:

Jeg sliter med den store smultringen som henger over hofta, og jeg liker ikke smultring engang! Urettferdig!(som minsten sier om alt) 

Jeg har slanket meg masse altså, men 4 kilo opp igjen og 8 (ihvertfall) som skal av... Det tilsvarer en del trøstespising i den siste tiden (inkludert sviktende helse).... Æsj!

Og jeg har ikke fine pupper heller :huh:

Skrevet

Om bildene er tatt fra en nedefra og oppvinkel, så er de lite representative. Jeg ser fæl ut på alle bilder tatt av svigerfamilien, men de er jo 10 cm kortere enn meg. 

Har heller ingen uvaner, a la 3 L Cola eller 10 sjokolader hver dag. Tipper at for min del er det aktivitetsnivået det står på. Trente 2 styrke 2 ganger i uka en stund, gikk ned 10 kg på et halvt år. Så det er mulig! Jeg kan bare ikke se for meg, meg selv, som slank. Det er liksom ikke meg.. Jeg kan ikke se slank ut, fordi da ser jeg ikke ut som meg selv, tenker jeg i hodet mitt. Sprøtt, ikke sant? 

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg føler jeg har en sammenhengende pupp.. det er ikke unibrow, men uniboob! Men der skylder jeg på ammebhen og ikke puppene - den bhen er jo bare feil i alle retninger og på alle vis.

Prøvde meg med en normal med spiler og fikk jo nesten sjokk av å se 2 separate pupper, men det tok jo omtrent et kvarter og så var det tett melkegang og au i puppen i stedet..

Men skal vi se - positivt da - jo jeg har fine øyne! De er veldig blå, såpass at man kan tro det er linser inni der og blir enda blåere om jeg bruker riktig nyanse på klærne!

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Om bildene er tatt fra en nedefra og oppvinkel, så er de lite representative. J

Det fra trappa der jeg altså er blitt fotografert av noen tre meter bak meg, på vei oppover, er noe av det jæveligste jeg har sett.

Bildene har hengt på kjøleskapet siden i går kveld. Jeg har ikke vært sulten siden.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Vil bare opplyse om at jeg fremdeles står ved mitt utsagn. Og det som ei saltstøtte!

Og videre at jeg gir beng i at det kun er fire dager siden jeg sa det.

Positiv tenking, ikke "lete etter haker".

Og i dag har jeg dratt en enorm fjording gjennom en gigantisk skog, oppover og nedover, i nysnø, så jeg tror jeg i dag har forbrent de kaloriene jeg samlet har inntatt fra mandag av.

Merk: Nei dette er ingen slankekur. Jeg er motstander av slikt. Og det er ingen livsstilendring heller, slikt mange kaller sånt. Når jeg går ned i vekt, og det mye, av gangen, er det av helt andre årsaker. I sommer fordi jeg bar på førti tusen kilo i en ryggsekk gjennom hele Europa, og nå fordi jeg er rasende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...