Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/harfjerning-for-kvinner/BRA58298/gillette-venus-naked-skin-iplight-harfjerning-m-lys Så de hadde noe lignende på den lokale expertbutikken også. Har det noe virkning? Kjenner jeg har lyst å prøve! Anonymous poster hash: 3ddb8...b19
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Ja.. Det fungerer bra hos meg som har helt mørke hår. Det fine med elkjøp er at det er 30 dagers åpent kjøp, og på den tiden rekker du å se resultater. Ca 10-12 dager etter behandling begynner hårene å falle ut. Anonymous poster hash: 5784e...7a5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Ja.. Det fungerer bra hos meg som har helt mørke hår. Det fine med elkjøp er at det er 30 dagers åpent kjøp, og på den tiden rekker du å se resultater. Ca 10-12 dager etter behandling begynner hårene å falle ut. Anonymous poster hash: 5784e...7a5 Så fantastisk da Har ikke det store hårproblemet selv, men noen irriterende på haka såklart Tenkte mer på mannen, ryggen. Og hva med å ta armhulene og leggene gradvis hjemme over tid Tror jeg må prøve dette! HI Anonymous poster hash: 3ddb8...b19
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Lurt å gjøre på vinteren når hårene er mørkest mulig. Jeg har ikke prøvd maskinene de selger på el-butikker, men har prøvd behandling med slike på hudpleiesalonger. Veldig bra effekt! Men hår vokser ujevnt, så noen nye kommer tilbake. Må ta det over tid, men blir mye bedre for hver gang. Anonymous poster hash: b1608...029
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Dytter på denne for jeg tenker også å prøve denne, men er litt redd for skader på huden må jeg innrømme.. Anonymous poster hash: e4e06...3f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå