Gå til innhold

Gruer meg til legetimen i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg tilbake til legen igjen for å se hvordan vi gjør det videre med sykmelding. Jeg var sykmeldt av og på mars-juli 2013. Fra august var jeg 100% sykmeldt i 2 mnd. og deretter jobbet meg tilbake.

Nå jobber jeg 50%. Den siste tiden har vært TUNG! Jeg har grått mye, hatt vonde tanker, følt meg dårlig osv. Jeg har depresjon og angst. 

Jeg gruer meg sånn til legetimen i morgen at jeg er dårlig i magen og vil gråte. Jeg vet ikke om jeg klarer å jobbe mer enn 50% da jeg allerede sliter med det, men vet at legen vil at jeg skal øke arbeidsprosenten

Anonymous poster hash: cab2f...3d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm skjønner at du gruer deg, men kanskje det kan være lurt å prøve noen prosent mere? Vi mennesker er ofte sterkere og friskere enn vi selv tror .

Skulle Det vise seg å være for mye så har du prøvd:)

Lykke til:)

Anonymous poster hash: 06610...38c

Skrevet

Jeg har allerede pressa meg til 50% og det går ikke så bra som jeg hadde håpa :(

Takk! :)

Anonymous poster hash: cab2f...3d1
Skrevet

Si det som det er. Har du en dyktig lege, vil han/hun lytte til deg og la deg avgjøre om det er riktig å øke prosenten nå.

Ser at du snart har vært sykmeldt ett år. Da er det på tide å tenke på om du skal søke aap. Dersom du ikke er i stand til å ta opp 100% arbeid innen mars, må du søke. Når du går på aap, kan du ikke jobbe mer enn 60%. Slik jeg tolker deg, bør du ikke jobbe mer enn 50% fremover. Du bør også få henvisning til psykolog hvis du ikke allerede har en du går hos.

Lykke til hos legen i morgen! Klem fra meg! :)

Anonymous poster hash: 170e0...6e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...