Vårvill Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Vi er innflyttere og kjenner ingen, hadde vært hyggelig å komme i prat med noen i området her Ellers er jeg også interessert i å høre litt om aktivitetstilbudet til barn: Er der kun ski/håndball/fotball/allidrett, eller finnes det tilbud i turn, dans, kor og liknende også?
*Little Miss Sunshine* Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Jeg tror det er mest ski/håndball/fotball/allidretten/bandy/orientering her oppe på konnerud, men det er jo ikke langt til andre steder, datteren min gikk til ballett i nærheten av gullskogen et år. Nå går barna på ski og fotball/allidrett, men det er etter eget valg Jeg er forresten også tilflytter, så det er nok andre som vet mer enn meg Jeg har to barn på 6 og 8, og synes det er veldig bra for barna her, både med fritidstilbud og begge trives veldig bra på skolen.
Vårvill Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2014 Ja, det var det jeg tenkte meg. Da får vi se hva vi gjør, kan jo tenkes at allidrett kan være vel så gøy som dans/tur Hvilken av skolene har du barna på - om du synes det er greit å fortelle?
*Little Miss Sunshine* Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Ja, det var det jeg tenkte meg. Da får vi se hva vi gjør, kan jo tenkes at allidrett kan være vel så gøy som dans/tur Hvilken av skolene har du barna på - om du synes det er greit å fortelle? De går på Hallermoen, så kjenner ikke de andre skoler så godt, men tror de er ok også
Nullstress;) Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Ja, det var det jeg tenkte meg. Da får vi se hva vi gjør, kan jo tenkes at allidrett kan være vel så gøy som dans/tur Hvilken av skolene har du barna på - om du synes det er greit å fortelle? det er turn i flerbrukshallen i skoger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå