Gå til innhold

Er det noen Konnerudmødre her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er innflyttere og kjenner ingen, hadde vært hyggelig å komme i prat med noen i området her :)

Ellers er jeg også interessert i å høre litt om aktivitetstilbudet til barn: Er der kun ski/håndball/fotball/allidrett, eller finnes det tilbud i turn, dans, kor og liknende også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er mest ski/håndball/fotball/allidretten/bandy/orientering her oppe på konnerud, men det er jo ikke langt til andre steder, datteren min gikk til ballett i nærheten av gullskogen et år.

Nå går barna på ski og fotball/allidrett, men det er etter eget valg :)

Jeg er forresten også tilflytter, så det er nok andre som vet mer enn meg :)

Jeg har to barn på 6 og 8, og synes det er veldig bra for barna her, både med fritidstilbud og begge trives veldig bra på skolen.

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte meg. Da får vi se hva vi gjør, kan jo tenkes at allidrett kan være vel så gøy som dans/tur :)

Hvilken av skolene har du barna på - om du synes det er greit å fortelle?

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte meg. Da får vi se hva vi gjør, kan jo tenkes at allidrett kan være vel så gøy som dans/tur :)

De går på Hallermoen, så kjenner ikke de andre skoler så godt, men tror de er ok også :)

Skrevet

det er turn i flerbrukshallen i skoger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...