Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Om din mann hadde diskutert forholdet deres på nettet. listet opp og ned alle dine dårlige egenskaper. Og hvor mye han ikke takler din mor. dine problemer skrevet på nett av han???? Anonymous poster hash: 7f83e...fcf
sug lut Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Antar det ikke er med navn og nummer, så hvorfor skulle det være verre enn det folk gjør her?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Så lenge det var anonymisert så hadde det ikke vært noe galt i det. Men jeg ville seriøst stusset over at han ikke kunne snakke med meg om det. Anonymous poster hash: cbf4c...40b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Det er det jeg mener. Her skrives det jo mye om mann og svigerfamilier. Problemer i forhold osv. Jeg ville ikke likt at min mann skrev om meg så da gjør ikke jeg det heller Anonymous poster hash: 7f83e...fcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå