Gå til innhold

hvordan hadde du reagert


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om din mann hadde diskutert forholdet deres på nettet.

listet opp og ned alle dine dårlige egenskaper. Og hvor mye han ikke takler din mor.

dine problemer skrevet på nett av han????

 

Anonymous poster hash: 7f83e...fcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar det ikke er med navn og nummer, så hvorfor skulle det være verre enn det folk gjør her?

Skrevet

Så lenge det var anonymisert så hadde det ikke vært noe galt i det.

 

Men jeg ville seriøst stusset over at han ikke kunne snakke med meg om det.

 



Anonymous poster hash: cbf4c...40b
Skrevet

Det er det jeg mener. Her skrives det jo mye om mann og svigerfamilier. Problemer i forhold osv. Jeg ville ikke likt at min mann skrev om meg så da gjør ikke jeg det heller

 

Anonymous poster hash: 7f83e...fcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...